.

Verwarrend zo voor jou deze dagen .?
Hopelijk krijg je snel wat duidelijkheid 
Wat ik al zei ik ken geen indroog strepen. 
En eerlijk gezegd testen ik pas echt op mn nod positief al die dagen ervoor gaf die bij mij ook negatief aan.
Ik zal als ik jou was dinsdag pas weer testen als je maandag niet ongesteld word .
Heb verdubbeld met de 2 a 3 dagen
Succes  

Ik heb zo een scheve kromme lijn nog nooit gezien op deze testen... hij is ook niet zo dik als de controle streep. Ik zou deze niet als positief zien eerlijk gezegd. 

[quote quote=10276551]Ik neem me idd iedere keer voor om pas na NOD te testen maar oooo wat is dat moeilijk! Net gewoon alweer getest en alweer negatief binnen afleestijd, dus ben benieuwd of hij zo nog een lijntje laat zien zoals eerdere testen. wordt helemaal gek van mezelf. Deze ronde al 7 testen er door heen gejaagd maar goed voornemen voor het nieuwe jaar: minder er mee bezig zijn en pas testen na NOD[/quote] Tip: maak alle testen die je hebt op en koop vervolgens niets nieuws. Ooit zei een wijze collega tegen me: in de winkel hoef je maar 1x sterk te zijn, thuis moet je dat de hele tijd doen. (Dit ging toen over lekkere snacks, maar ik denk dat het ook toepasbaar is bij zwangerschapstesten ??).

Pfoe wat spannend zeg. Er zijn ook dames die pas ruim na hun NOD voor het eerst positief testen. Het kan allemaal nog. Ik duim voor je! 

Terug
Bovenaan