+

ach wat heerlijk voor jullie!!! hartelijk gefelicitieerd hoor een een toppie zwangerschap toegewenst!!

veel geluk en lekker genieten!!

liefs sweety ( 6w zw)

quote: MellaBella reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2006 15:52:31'));

Hoi! Gefeliciteerd!!

Jij had toch ook klachtjes en met die rare temp toch?? Fijn zeg...ik zit nog in spanning. Mn tepels doen nog onwijs pijn enzo..maar gister nega test...hopelijk zaterdag!

Ja MellaBella inderdaad het ging heel vreemd met de temperatuur. Ik zag wel een patroon, iedere keer als ik de avond ervoor intensief gesport had, zag ik dat terug in mijn temperatuur, dan kelderde die naar beneden.

Miep

quote: RW 72 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2006 16:09:06'));

Plus...
Van te proficiat..
Ronde???
En welke klachten had je?
Sorry , ik lees vaak mee, maar kan niet zo bedenken wat ik van wie gelezen heb..
Groet R

Ehhhh welke ronde.  Tja ronde 1 noemen ze dat dan.  Mijn knulletje is bijna 4 maanden.

sjonge.....toen ik vorig jaar juli op dit forum kwam,was jij net in blijde verwachting....en nu weer....en ik moet nog zwanger worden...hihihi

Maar ontzettend gefeliciteerd!!   leuk zo kort op elkaar,misschien wel dezelfde verjaardag???
Ondanks dat je druk met je kleine knul bent,lekker van genieten!!!

groetjes Jacqueline (Bri)

Hoi,
van harte gefeliciteerd.  ik hoop dat alles goed mag gaan.

groetjes monique

hey meid van harte dat noem ik nu nog eens een vluggertje
wel ontzettend gaaf
veel genieten en veel geluk van tamaar

Haha, hoe krijg je het voor elkaar?! Geweldig zeg! Een keertje geen voorbehoedsmiddel en hopla, zwanger! Gefeliciteerd hoor! Het sperma van jou man moet de weg daar wel goed weten zeg.

Geniet er maar van!

Marian

Terug
Bovenaan