Hoi,
Jouw verhaal is heftig, maar ik weet zeker dat je het kunt. Kies voor jou en je kindje zn veiligheid.
De nacht van 15 okt 2019 door fysieke handeling van toen mij vriend, er een punt achter gezet. Ben uiteindelijk bij goede vrienden tijdelijk gaan inwonen om rust te krijgen. Ik ben nu 36 wkn en 2 dgn zwanger en ben 16 kilo afgevallen. Veel stress gehad, sta overal alleen voor, maar wat voel ik mij nu sterk en krachtig. Wel vecht ik er nog voor dat hij zijn kindje met regelmaat blijft zien en erkenning en gezag krijg. Maar helaas na 4 maanden geen reactie te krijgen heb ik alles nu bij de advocaat liggen. Als hij voor Do derdag 5 maart niet reageert op de brief van de advocaat dan gaat het vaststelling vaderschap en allimentatie via de rechtbank. Allimentatie is je ex partner ten aller tijden verplicht vergeet dat niet. Ook heeft hij geen gezag en geen erkenning. Ik geef hem wel de kans mee te gaan zijn kindje aan te geven, maar weet nu al dat hij dat niet doet. Maar dan heb ik het ten aller tijden geprobeerd.
Ook als ik nu bel of app reageert hij niet, datum vd keizersnede maak ik niet aan hem bekend. Als de babyboy geboren is word hij 1x door mij gebeld, 2e keer spreek ik zijn voicemail in met aansluitend een whatsapp bericht. Daarin staat duidelijk vermeld dat hij en zijn kinderen welkom zijn na telefonische of app contact. Zijn nieuwe partner of zijn famillie hoef niet aan mij bed tr staan, daar hoor ik nu niks van dus dan hoeft het van mij ook niet. Zijn nieuwe partner kan niks doen aan de situatie, heb haar 2x gezien, maar zou mij kind wel opvoeden daar hoefde ik me niet druk om te maken. Nou dit lolletje gaat niet op, dat komt later wel. Baby mag geen 24 u weg zijn vd moeder. Papa moet maar naar ons komen als ie de baby wilt zien, en hij zal eerst zijn verantwoording moeten nemen na zn kind toe dat ie het kan. En geen loszittende handjes meer na mij toe. Ik heb bewust voor me eigen gekozen en men kindje. Heb gepraat met poppoli in het ziekenhuis en veel met vrienden. Je moet uiteindelijk keuzens maken in het bela g van jou en je kindje.
Ik wil je heel veel sterkte wensen, ik weet hoe moeilijk het is. Maar ik weet ook dat je er bovenop komt. Als je vragen heb mag je me altijd benaderen.
Xx