.

Je zou ook kunnen beginnen met korstjes geven. Daar moet hij dan op sabbelen/kauwen. Als er een dikke laag boter op zit en dan ook nog doordrenkt met melk snap ik wel dat hij niet weet wat er mee te doen. Het is dan veel te zacht. 
Een baby heeft een sterke kokhalsreflex maar stikt niet zo snel hoor. Door die reflex komt het weer naar buiten. 

Ik ben juist begonnen met droog brood in de wangzak doen (zes maanden). Het speeksel maakt het dan nat en ze ging er eigenlijk automatisch op kauwen. Af en toe als het te veel of groot is haalt ze het er zelf uit.

Je bent niet de enige, onze dochter 9 maanden wil nog steeds geen brood alles geprobeerd, korstjes eet ze wel ik geef nu pap als lunch vond het cb een goede oplossing en af en toe weer proberen zeiden ze. Komt vanzelf ?

Hoii! Mijn dochtertje weigerde ook een boterhammetje te eten. Wij hebben haar toen cracottes gegeven van LU ? Die vond ze heerlijk. Beetje boter of pindakaas erop en ze sabbelt het lekker op. Ik bleef wel een steeds een stukje boterham aanbieden tot ze het wel at. Inmiddels eet ze wel gezellig een boterhammetje mee. 

Terug
Bovenaan