.

O, wat een schrik! Gelukkig is zij alweer in haar normale doen. Nu jij nog.
Bij ons is ze nooit van de commode gevallen, maar wel van andere dingen (ze is nu ook bijna 2, dus inmiddels zijn er al aardig wat ongelukjes gebeurd).
Ik snap je gevoel helemaal hoor. Het betekent dat je ontzettend van je kleintje houdt en haar het liefst voor álles zou behoeden. Dat kun je helaas niet en dat heb je vandaag gemerkt. 
Knuffel haar maar lekker! Het schuldgevoel gaat vanzelf weer over.

Wat vervelend en sneu dat ze gevallen is, voor jullie allebei.. Mijn zoontje is met 6 maanden van onze boxspring afgerold. Ook even om gekeken en voor ik het wist lag hij. Ik voelde me ook zo schuldig maar bij navraag bij vriendinnen overkomt iedereen dit wel eens. Gelukkig dat alles goed met haar is en het zal je echt geen 2e keer gebeuren! 

Niet van de commode maar wel van onze boxspring met 9 maanden dus ook wel een flinke hoogte. Ik voelde me ook zo schuldig en zo'n slechte moeder. De huisarts en een dag later de hap ook zeiden dat het elke ouder een keer overkomt en als het nu niet is dan vallen ze als ze 4 zijn uit een klimrek. Hij had wel een hersenschudding.

Niet van de commode maar wel van onze boxspring met 9 maanden dus ook wel een flinke hoogte. Ik voelde me ook zo schuldig en zo'n slechte moeder. De huisarts en een dag later de hap ook zeiden dat het elke ouder een keer overkomt en als het nu niet is dan vallen ze als ze 4 zijn uit een klimrek. Hij had wel een hersenschudding.

Ja hier ook 1 van de commode en 1 van ons bed. Ik denk dat het heeeel Veel ouders gebeurt. Ze zijn gewoon zo razendsnel, soms glippen ze letterlijk door je vingers. Kan gebeuren hoor, voel jezelf niet te schuldig hierover,  je kindje zal nog heel vaak blauwe plekken vallen de komende jaren ;)

Ja hier ook 1 van de commode en 1 van ons bed. Ik denk dat het heeeel Veel ouders gebeurt. Ze zijn gewoon zo razendsnel, soms glippen ze letterlijk door je vingers. Kan gebeuren hoor, voel jezelf niet te schuldig hierover,  je kindje zal nog heel vaak blauwe plekken vallen de komende jaren ;)

Samen met mijn kleine van toen 4 maanden van de trap, ik viel zo op mijn stuitje, die dus weer scheef schoot en door die immense pijnscheut vloog mijn kleine man zo uit mijn armen, plat op zijn rug op de deurmat... zoiets vreselijks heb ik nog nooit meegemaakt! Kleine man begon 'gelukkig' gelijk te huilen, maar toch op advies van de HA een nachtje ter observatie in het ZH geweest. Gelukkig was er met hem niks aan de hand 

Terug
Bovenaan