Jeetje wat een verhaal zeg!!
Heftig lijkt me dat! Ik wil en kan niet oordelen over iemand anders zijn of haar situatie maar ik vind dit wel heel bijzonder.
Weetje, jou man heeft ongetwijfeld allemaal goede argumenten en zoals ik het lees begrijp ik hem volkomen. Zelf heb ik ook niet de wens voor een 3e en zie ik dezelfde 'nadelen'. Maar wanneer hij dit echt niet had gewild had hij anders moeten handelen. Ten eerste geen onveilige seks ook niet 1 keer we weten allemaal wat er kan gebeuren. Ten tweede had hij uit voorzorg wel die pil kunnen halen als hij echt zo negatief is over een 3e.
Ik wil geen 3e kind maar mocht ik zo gehandeld hebben en het gebeurt wel vind ik het een gevalletje; 'eigen schuld, dikke bult'. Klinkt natuurlijk heel kinderachtig maar zo voelt het voor mij. Ik zou geen abortus laten plegen en al helemaal niet meer op deze termijn als alles goed is. Het lijkt me zo naar dat je dan ziet dat het een klein mensje is wat je weg haalt.
Maargoed ondertussen heb ik toch een beetje mijn mening gedeeld merk ik. Maar ik vind dat je een keuze moet maken die bij jou/jullie past. Hopelijk kies je iets waar je je goed bij voelt. Heel veel sterkte en succes. Mocht je het toch houden wens ik je een geweldige zwangerschap toe!