Zo herkenbaar! Mijn hele tweede zwangerschap stond in het teken van eerst misselijkheid en daarna ernstige bekkenklachten. Mijn man was door Corona gelukkig thuis, want ik denk serieus dat het was uitgelopen op een vroeggeboorte of ernstige complicaties voor mij als ik alleen met m'n dochter was geweest. Mijn dochter wees mij behoorlijk af tegen het eind van de zwangerschap, ik vond dat erg moeilijk!
Maar, nu de positieve kant! Ik ben een maand geleden bevallen van onze zoon en sindsdien is alles weer zoals vanouds tussen mij en mijn dochter! En de zorg voor 2 kinderen is pittig, maar het is te doen hoor! Vooral de eerste weken was echt wennen, maar het gaat nu eigenlijk hartstikke goed! Hou moed, hou voor ogen dat je over een aantal maanden een prachtig kindje hebt! Zet hem op!!
Maar, nu de positieve kant! Ik ben een maand geleden bevallen van onze zoon en sindsdien is alles weer zoals vanouds tussen mij en mijn dochter! En de zorg voor 2 kinderen is pittig, maar het is te doen hoor! Vooral de eerste weken was echt wennen, maar het gaat nu eigenlijk hartstikke goed! Hou moed, hou voor ogen dat je over een aantal maanden een prachtig kindje hebt! Zet hem op!!