.

Hier ook Kruidvat droog en vertrouwd, en dan altijd een net iets te grote maat. Die nieuwe flexibele zijn hier drama, dus wel opletten welke je koopt 
 
Ik ben daar ook een raadsel in. Ik vindt de kruidvat luiers waardeloos. Welke variant ik ook heb. Soms na 1.5 uur al volledig doorgelekt. Nu luiers van ah en pampers en die gaan soms ook nog doorheen ma dan slaapt ons mannetje ook snachts wel zeker 12 uur of soms iets langer zelfs. Iedereen heeft zijn eigen mening denk ik met luiers. Ik zou eerst verschillende goedkopere merken proberen. Met luietuitslag vindt ik die van ah of pampers wel echt de beste omdat ze ook goed droog houden 
 
Wij gebruiken Kruitvat luiers. Had nooit last van doorlekken maar laatst wel een keer na de nacht. Nu doe ik overdag maat 4 en in de nacht 4+. Die maten overlappen elkaar voor een groot deel. 
 
Bedankt voor de tips! Zelf met kruidvat dus geen goede ervaring maar ga ze zeker nog eens proberen! Vandaag naar de ah, ga ik daar eens een pak meenemen! Voor de nacht is hij iig al goed droog met de huggies, scheelt weer een strijd met omkleden zo vroeg op de ochtend met een eigenwijze dreumes haha
 
Terug
Bovenaan