.

Beide namen zou ik niet zo snel doen in deze situatie, denk ik. Vind het erg op elkaar lijken ? Wij hebben de 'klassiekere' versies van de namen van mijn (schoon)ouders gebruikt. Mijn dochter is vernoemd naar Ellen en Marijke (=geworden Eleonore Maria) en mijn zoon naar Aat en Marc (=geworden Adrianus Marcus).

Misschien kan je zoiets ook doen? Ik weet niet of je van klassieke namen houdt, maar als je uitgaat van Bert of Bart, kom je uit bij deze namen;
Bartholomeus
Bertrand
Hubertus
Gijsbert

Succes!
 
Vind het met deze 2 namen inderdaad wel lastig combineren. 
Hebben ze zelf geen doopnaam/namen waar je wat mee kan? Meestal zijn ze al blij dat ze überhaupt vernoemd worden en maakt het ze zelf dan niet uit of dat dat met hun roep of doopnaam is
Een doopnaam van mijn vader en zwager kwamen overeen en daar hebben we de vrouwelijke variant van gebruikt als doopnaam en zo ook met de tweede doopnaam.. mijn man had eigenlijk een broertje gehad (overleden vlak voor/bij geboorte) en zijn naam had overeenkomsten met mijn moeders doopnaam dus 4 mensen (bewust) vernoemd (we blijken van beide families de meest gebruikte namen te hebben vernoemd waardoor van beide families velen "vernoemd" zijn.. de combi komt zelfs een aantal keer voor in beide families zonder dat we dat ooit geweten hebben)
Misschien kan je iets doen met de betekenis van de namen?
Succes!
 
Terug
Bovenaan