..

Die van hema is niet 100% katoen. Maar ik vind 'm hier prima hoor. Heb een buikslaper die heel veel gespuugd heeft en alles ademde prima. Heb er ook een van Prenatal, en die is wel 100% katoen en zit ook wel fijn. Was 8 euro ofzo? Ik zou even op hun website kijken.

[quote quote=10463848]Die van hema is niet 100% katoen. Maar ik vind 'm hier prima hoor. Heb een buikslaper die heel veel gespuugd heeft en alles ademde prima. Heb er ook een van Prenatal, en die is wel 100% katoen en zit ook wel fijn. Was 8 euro ofzo? Ik zou even op hun website kijken.
 [/quote]Ok die ik hier heb is 100% katoen zal morgen is kijken misschien heb ik verkeerde maat mee genomen hij is ook wel erg ruim vergeleken met die van meyco ?? hij past verder wel

Ik heb mijn zoons vanaf geboorte al op een waterdichte van meyco slapen en daarover heen doe ik nog een gewone molton. Ik vindt ideaal. De ene is 2.5 en de andere 4 maanden. Beide buikslapers en gaan het hele bed door. Nooit geen ongelukken die in het matras komen. Verschoon hun bedden zon 2 x per week omdat ik dat wel zo fris vindt. Ze zweten niet. Blijven altijd droog en slapen beide heerlijk. Ik vindt het een aanrader

Terug
Bovenaan