Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vooral als je haar snel in een slaapzak wil leggen, niet teveel nadenken over lakens en dekens. Desnoods (tijdelijk) twee dunnere gebruiken? Hier lag dochtertje al na de kraamweek in een slaapzak! Dus desnoods vrijwel direct mee beginnen is ook gewoon een optie
angwoord op je TOG vraag: nog nooit naar gekeken. Je dochtertje in de gaten houden. Als ik mijn dochter en nichtje vergelijk: mijn dochter zweet en nichtje slaapt letterlijk met pyjama aan onder meerdere dekens wanneer zij in dezelfde kamer slapen
Ikzelf vind (vond) twee dunnere dekentjes fijner, omdat ze samen alsnog lekker warm zijn indien je een koukleum hebt, maar je ze ook los kunt gebruiken als ze warm genoeg blijken. Wij hebben de dekentjes na de kraamweek ook in de kinderwagen gebruikt, daar is zo'n dikke ook meestal niet voor nodig dus uiteindelijk koop je dan niet iets speciaal voor in de wagen plus voordeel van twee dunnere ipv 1 dikke: je hebt een reserve haha voor als er 1 ondergespuugd wordt oid