10wkn zwanger en steeds meer overgeven

nou vorige zwangerschap was er geen oplossing voor dus jaah ... t is gelukkig nog niet zo erg als toen maar zoooooooo moe nu alweer... pfffffffffff begint alweer zo kut en dan wordt ik toch weer bang.. toen ik zwanger was van de 1e riep ik nooit geen 2e. Bij geboorte kwamen ze er toen achter dat ze eigenlijk tweeling had geweest.. dus jaah dan ga je er van uit dat je daardoor zo ziek bent geweest... maar jah nu pfffffffffff ff spuien hoor

Hoi Mariette,

Ook ik bij vorige zwangerschap hele 41 weken en 2 dagen ziek geweest. Maar zolang ik Emasefese slik hoef ik niet bijna niet over te geven. Ziek blijf ik wel, maar braken houd op bij mij. Wellicht het proberen waard. Ik kreeg het zo van de huisarts.

En tja, na twee zwangerschappen van ziek zijn, bekkeninstabiliteit en ontzettend moe, nu toch weer zwanger van de derde... Ook ik zei in de zwangerschap dat het de laatste was. Ik vind zwanger zijn gewoon niet leuk. Maar toch doet de natuur gekke dingen met je met die kleine kindjes, na een half jaartje gaat het dan toch weer kriebelen...

Hoop dat het te doen is en dat je neit in het ziekenhuis komt, dat is wel heel naar, zeker nu met die kleine thuis.
Succes ermee.
Kim.

hey meid wat een pittig verhaal heb je zeg! en dat is ook echt niet leuk! Hopelijk kom je dit keer ervan af.. ze zeggen weleens dat elke zwangerschap anders is... nu moet ik ook veel overgeven sochtends dat had ik bij de vorige zwangerschap niet...

Terug
Bovenaan