11-11-2007 Daar zit je dan om 06 uur in de ochtend!

A

Anoniem

Guest
Hey ladies,

hier nog een berichtje vol positieve gevoelend!
Haha, not! Mijn hubbie ligt lekker naast mij te slapen, ook de hond ligt heerlijk in zijn mand. Buiten stormd het en ik ben klaar wakker!
Misschien helpt het kopje kamillie thee...

Klaar wakker ben ik en nog steeds geen teken van een bevalling.
11/11 Gaat inderdaad lastig worden!

10 Dagen over tijd, baby's hebben het veel te goed daarbinnen tegenwoordig denk ik!
De volgende keer (welke volgende keer haha) zal ik gewoon een stuk minder goed voor mezelf zorgen... Nee hoor, gekheid.
Wel zat ik te denken dat ik straks bijna een halve maand langer dan normaal zwanger ben geweest en mocht er ooit een 2e komen waarbij hetzelfde gebeurt is dat bijna een maand extra!
Potverdikkie zeg, lijkt wel een olifantendracht bijna!

Nou goed, genoeg geneuzel. Ik zal mijn kopje thee maar 's opdrinken.....
Zucht........... 3 Dames van de gym zijn mij inmiddels al voor gegaan, lekker hoor!
Ben zow jaloehoers!!!!

Groetjes

hoi hoi
heel herkenbaar je verhaal,ik ben er ook elke morgen om 6uur uit,ook klaar wakker.
dus laat naar bed en vroeg er weer uit,haast niet vol te houden.
en tegen de middag ben ik helemaal kappot.
aan dezekant ook nog geen teken van een bevalling.ja harde buiken maar daar ben ik al zo aan gewent dat het bijna normaal is.
ik ben nu 4 dagen over tijd en het ook wel zat hoor.
maar goed we kunnen als we bevallen zijn lekker even uitrusten 8dagen en dat ben ik dan nu ook echt van plan.
liefs sil

Hey Gabrielle,

jij ook al....
Na een zeer onrustige nacht (geen voortekenen, alleen steeds wakker...) heeft mn zoontje me om 6uur overgehaald om toch maar op te staan...
Beetje computeren; zoontje met brood geinstaleerd voor de televisie; nog maar eens een wasje draaien; beetje opruimen (wat kan je binnen een dag toch een troep maken); jalours zijn op mn kerel die nog heerlijk ligt te maffen; en ondertussen balen... Ik wil nu ook aan de beurt zijn!!!

Maar wie ben ik om te klagen; ik ben vandaag pas 40w zwanger, jij loopt al 10dagen overtijd: ik voel met je mee!!!

Dacht ik met 36w na het verliezen van mn slijmprop dat t nooit lang meer kon duren; nu heb ik het gevoel dat deze baby er nooit uitkomt... Onzin natuurlijk, er is nog nooit een baby blijven zitten, maar ik vind het nu zo'n onwerkelijk idee dat er straks echt weer een baby aan mijn borst hangt en in dat met zorg geschilderde ledikantje ligt....

Ga vandaag maar ff bij mijn ouders langs; kan ik daar lekker gaan klagen en dan tegen de avond mijn zoontje naar  zijn oom en neefjes brengen voor het sintemaarten lopen; dan heeft mn zoontje tenminste nog iets leuks... Heb medelijden met dat kleine mannetje, van de week zij hij nog dat de baby er maar snel uit moest komen, want hij kan niet meer lekker bij mama op schoot zitten (en mama kan niet meer stoeien, met hem naar de dierentuin, speeltuin etc) Is toch ook heel wat voor zo'n mannetje van drie...

Ik blijf hopen dat het voor ons beide vandaag nog mag gebeuren, maar ik geloof er niet meer zo in....

Ach, alles kan en zeg nooit nooit...

Veel liefs Nika  

Hoi meiden,

Hier ook een hele onrustige nacht gehad. Vanaf gisterenavond 22 uur last van (voor)weeën in mijn buik en in mijn rug.
De ene keer rond de 6-7 minuten, de andere keer duurt het weer een kwartiertje. Maar nog steeds last!

Zit hier als een zombie, heb de hele nacht alleen maar op de klok gekeken (ja, misschien dat ik in totaal een uurtje geslapen heb). Wist niet meer hoe ik moest liggen.

Dus nu zit ik te denken: of hou ermee op... of zet door.... dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en dan kan ik naar het ziekenhuis rijden. Heb nl geen zin om mijn kids weg te brengen, een uur naar het ziekenhuis te rijden en dat ze daar zeggen: ga maar weer naar huis, nog niets aan de hand. (Krijg ip donderdag een geplande keizersnede).

Voel me zo ... ja, hoe voel ik me eigenlijk? Misselijk, moe, pijnlijk lichaam. ALLES!!
Snik.

Nou sterkte iedereen, jullie horen nog van me.
Liefs Renata.

nou ik ben dus niet de enigste die de nachten haat haah
ik ben ook meer wakker dan dat ik slaap hoor,, kan gewoon niet liggen he die bekken doen zo pijn ik draai alleen maar meer niet
ik slaap echt als ik savonds om een uur of 10 op de bank lig en me man thuiskomt om 12 uur dus danheb ik 2 uurtjes lekker geslapen maar daarna begint het gedraai enzo

ben morgen 38 weken en vind het zo lullig voor degenen die nu al overtijd zijn en nog lopen he!!! ik denk ook dat de babys lekker binnen blijven hoor het is te koud buiten haha

sterkte meiden

liefs cora

Hey ladies,

als ik jullie verhaal dan weer lees, denk ik: ben gelukkig niet de enige op deze aardbol!! Vanmorgen had ik de mazzel dat ik toch nog even kon slapen 2 uurtjes..
Wat er in de lucht hangt weet ik niet, maar mijn mail box zat ook al vol met mails van de meiden van de gym die al wel heel veel voorspel hadden maar nog niets serieus.

Een geplande keizersnee lijkt me enorm raar,  zelf ben ik dan ook nog nooit geopereerd, dus dat zou mij sowieso al heel spannend lijken...

Hehe, ik hoor boven de deur, mijn mannetje is wakker.
Misschien moet ik ook maar even een kind stelen vanavond om St. Maarten mee te lopen voor de afleiding. Iemand die hem of haar kan missen voor een uurtje, haha!

Hier valt namelijk écht niets meer schoon te maken.
Was van de week zelfs de muren op zolder (!!!) al aan het afnemen.
Nou.... dan vraag ik je!

Het ladies, hang in there! groetjes

Hé meiden,

Zo, hier nog iemand die niet kon slapen vannacht.
We kunnen anders volgende keer wel aanloggen met z'n allen, hahaha !
Gezellig, kunnen we een beetje de tijd door komen....
Ik zat vanmorgen dan ook maar weer om 6 uur beneden.

Verder mag ik nog niet klagen hoor, als ik jullie verhalen zo lees.
Ik ben 38 weken zwanger, dus moet er van uit gaan dat het nog 3 weken blijft zitten.
De meesten van jullie gaan echt binnen nu en een week bevallen volgens mij.
Het kan in ieder geval echt niet lang meer duren....

Heel veel sterkte toegewenst !!!!

Liefs Vilies

PS Misschien tot vannacht  

hahahaa

jullie ook????? Ik heb ook opgezeten vanmorgen erg vroeg... Om 5 uur had ik het zo gehad. Ben uit bed gegaan en heb op de bank een boekje zitten lezen en een ontbijtje gegeten... Om 8 uur ben ik teruggekropen en geslapen tot 10 uur....

Had erg last van steken en voorween, dacht heel even zou 11-11 toch voor me weggelegd zijn... maar helaas die hoop heb ik nu opgegeven!!!

liefs gridje

Terug
Bovenaan