A
Anoniem
Guest
Hey ladies,
hier nog een berichtje vol positieve gevoelend!
Haha, not! Mijn hubbie ligt lekker naast mij te slapen, ook de hond ligt heerlijk in zijn mand. Buiten stormd het en ik ben klaar wakker!
Misschien helpt het kopje kamillie thee...
Klaar wakker ben ik en nog steeds geen teken van een bevalling.
11/11 Gaat inderdaad lastig worden!
10 Dagen over tijd, baby's hebben het veel te goed daarbinnen tegenwoordig denk ik!
De volgende keer (welke volgende keer haha) zal ik gewoon een stuk minder goed voor mezelf zorgen... Nee hoor, gekheid.
Wel zat ik te denken dat ik straks bijna een halve maand langer dan normaal zwanger ben geweest en mocht er ooit een 2e komen waarbij hetzelfde gebeurt is dat bijna een maand extra!
Potverdikkie zeg, lijkt wel een olifantendracht bijna!
Nou goed, genoeg geneuzel. Ik zal mijn kopje thee maar 's opdrinken.....
Zucht........... 3 Dames van de gym zijn mij inmiddels al voor gegaan, lekker hoor!
Ben zow jaloehoers!!!!
Groetjes
hier nog een berichtje vol positieve gevoelend!
Haha, not! Mijn hubbie ligt lekker naast mij te slapen, ook de hond ligt heerlijk in zijn mand. Buiten stormd het en ik ben klaar wakker!
Misschien helpt het kopje kamillie thee...
Klaar wakker ben ik en nog steeds geen teken van een bevalling.
11/11 Gaat inderdaad lastig worden!
10 Dagen over tijd, baby's hebben het veel te goed daarbinnen tegenwoordig denk ik!
De volgende keer (welke volgende keer haha) zal ik gewoon een stuk minder goed voor mezelf zorgen... Nee hoor, gekheid.
Wel zat ik te denken dat ik straks bijna een halve maand langer dan normaal zwanger ben geweest en mocht er ooit een 2e komen waarbij hetzelfde gebeurt is dat bijna een maand extra!
Potverdikkie zeg, lijkt wel een olifantendracht bijna!
Nou goed, genoeg geneuzel. Ik zal mijn kopje thee maar 's opdrinken.....
Zucht........... 3 Dames van de gym zijn mij inmiddels al voor gegaan, lekker hoor!
Ben zow jaloehoers!!!!
Groetjes