11-11-2007 Daar zit je dan om 06 uur in de ochtend!

hoi

nou ik had ook geen lekkere nacht zeg,werd om 1200 wakker met weeen,en deze deden zeker pijn werd er gewoon wakker van.was even vergeten hoe dit voelde,maar ja het zet nog niet door helaas,ben nog wel niet helemaal lekker,dus we wachten maar af. gr wendy

Tja, die nachten dat weet wat, ik ben nu een paar keer per nacht wakker door zo'n lekker schatje! Vannacht sliep Menno van 22.30- 4 uur! Ik was helemaal blij toen ik op de wekker keek. Ik heb hem lekker gevoed en dacht zo weer verder te kunnen slapen, maar helaas, hij is tot over  6-en blijven spoken. Dat was minder.
Ik hoop dat jullie allemaal lekker slapen vannacht, of serieus bevallen gaan.
Francien

Wederom een goedemorgen!

Dit keer alleen een uurtje vroeger en op dinsdag ipv zondag.

Gisteravond ben ik wederom gestript, vanmorgen slijm/ bloedprop verloren en beetje zeurende pijn in onderbuik.

Ook heb ik telkens een misselijk gevoel.

Ik drink lekker mijn kopje thee, internet nog wat en ga daarna nog even lekker liggen denk ik.

Groetjes meiden!

hoi gabrielle

heel veel sterkte voor als het doorzet

veel liefs cora

Ooooohhhh.... ik hoop zoooo voor je dat het doorzet: je hebt nu wel lang genoeg gewacht!!!

Hier is het nog steeds (veelste) rustig... Heb  gister wel de hele dag last van krampjes gehad, maar ze zetten niet door. Ook slapen gaat haast niet meer, ben elk uur wakker en wordt gek van de pijn in mn vingers en handen, maar  nog steeds gee aanwijzingen dat de bevalling gaat beginnen...

Ben benieuwd of het eindelijk bij jouw doorzet, als dat zo is heeeel veeel sterkte en succes gewenst!!!

Liefs Nika  

Terug
Bovenaan