11 maanden controle!?

Haha, dat is gewoon 3 kilo zwaarder dan Yinthe...hihi, die stopt haar koekjes liever in mama's mond en wordt boos als ik dat niet wil. Ze krijgt tegenwoordig dus alleen maar lekkere koekjes ;-).

Hier gaat het van koorts, koorstvrij, koorts, koortsvrij en nu heeft ze al weer koorts...lekkere week zo. Ik leef dus met je mee Carina.

Eveline (die de afgelopen 2 maanden vrijwel continue ziek is geweest) was nauwelijks gegroeid. Ze weegt nu precies 9000 gram en is 72,5 cm. Qua gewicht afgevallen, qua lengte 2 cm erbij.

Ach ja, gelukkig kan ze het lijden, heeft nog wel wat spekjes over ;-).

Qua ontwikkeling deed ze het goed genoeg. Zeker niet de snelste (ze tijgert pas een paar weken), maar prima in schema. Ze is meer van fijne motoriek geloof ik, want blokjes in/uit een doos dat kan zij ook wel en ook spelletje 'geven en nemen' (wat ze ook pas met 15 maanden hoeven te kunnen).

De prikjes heb ik een maandje uitgesteld. Ik zag het echt niet meer zitten om dadelijk weer met een ziek kind te zitten. Ze was net 2 dagen weer beter en in 2010 al 4 (!) keer ziek geweest. Even een beetje rust in mijn tent graag!

hier is het ook nog steeds af en aan met de kleine vent.
de koorts komt soms 's avonds weer opzetten. niet meer zo heftig als eerst, maar nog wel vervelend.

verder eet en drinkt hij m,inder goed dan dat we gewend zijn. even in de gaten houde dus!

nou meiden... swen heeft weer een oorontsteking.. nummer 3 in 4 maanden tijd!
we moeten nu met de huisarts gaan overleggen wat we gasan doen. kan goed dat de kno arts er aan te pas gaat komen...

milou is vandaag precies 11 maanden en is 73 cm en 8,9 kilo, allemaal goed dus
ze had alleen geen zin in om met die blokkes te spelen hihi vond de dame van het cb wel jammer

ook een nieuw voedingschema meegehad, de laatste fles eraf, hebben jullie hier al ervaring mee?
die gaat altijd nog als een trein erin dus ben bang dat ze nu de nacht niet gaat halen met doorslapen

ben benieuwd,

groetjes marielle

ik geef nog lekker een fles 's nachts...
bij ons krijg je zowiezo geen voedingsschema van het cb.

de afgelopen week dirnkt hij wel minder uit de fles, maar dat kan natuurlijk ook door zijn oorontsteking komen.

Marielle, ik zou gewoon je gevoel volgen hoor.
Als je denk dat Milou die avondfles nog nodig;doen!

Ik ga op mijn eigen gevoel af en wat het CB zegt intreseert me niet zo veel wat dat betreft.
Ieder kind heeft andere behoeftes, en jij kent jouw kind het beste.

die fles eraf komt heus wel een keer...

Terug
Bovenaan