11 maart NOD

He Hoi!!

jaja, heb ook mijn NOD op 11 maart. alhoewel,, uitgerekend vanuit mijn langste cyclus.
Nou, gezellie, kunnen we samen lekker in de zenuuwtjes zitten,,,hhhahha.
Ik heb trouwens wel vaag het gevoel dat het deze keer niet raak is, weet niet, heb zo;n voorgevoel. Maar,,, we wachten wel af, !

xxxxx Chantally8

hoi!

Nou dat wordt spannend dan!  Ik heb ook niet echt het gevoel dat het raak is. Het is mijn 2e NOD na mijn miskraam. Ik heb vreemd genoeg sinds de miskraam altijd dat trekkerige gevoel in mijn onderbuik gehouden. Dus daar kan ik niet meer op bouwen. We wachten wel af!
groetjes Jeannette

hey chantally

en? enig idee of het door gaat zetten? ik zelf denk van wel. Zit wederom aan de chocola. Zowiezo ben ik al omgedoopt tot chocolist maar met deze dagen wordt het vaak erger. Mijn cyclus kan ook anders zijn. Ik was de 1e x 28 dagen toen 2x 26 dagen en toen zwanger. Ja en toen een miskraam. Toen na 5 weken 4 dagen lichte bloeding gehad en nu dus afwachten of ik op tijd ongi word. Kan dus ook al vanaf donderdag bij mij. We zien wel. Ik heb geen 'vreemde' dingen, EN DAAR BAAL IK ENORM VAN!!!
haha, ooit.....ooit komt het goed, met ons allemaal
groetjes Jeannette

Heee.

Ik was een beetje laat met reageren maar ik heb een NODje op 12 maart.
Volgens mij zou het wel eens raak kunnen zijn maar ik wacht rustig af.
Misschien een beetje zelfbescherming maar ik denk dat ik het liefst bij zou willen testen als ik 8 weken overtijd ben...hihihihi

Pomdidompdie heerlijk dat afwachten en wachten en nog maar weer wachten....

Ik duim voor je.

Corina

Wow, nog een weekend-NODeetje erbij.
Zou je mij ook op de lijst willen zetten? Heb eens gekeken en het is best leuk om bij te houden. Ik ben in augustus begonnen, 15-01-05 mk gehad en nu dus mijn nod 11 maart.
2e ronde na de mk dus. Nou, ik ga ook voor jou duimen en verder natuurlijk voor iedereen!!!
xxx Jeannette

Hai

Ik moet het vandaag worden en dat gaat naar mijn gevoel wel gebeuren ook.
Lekker veel chocolade eten, vage buikpijnen, last van mijn rug en de beruchte puisten zijn er ook al.
Misschien dat het door de mk en 2 curri wat in de war zou zijn.
Dit zou mijn 2e ongi zijn na mijn 2 curri.

Maar ik wacht er al op dus laat het maar komen.

Groetjes PV

Terug
Bovenaan