11 maart NOD

hoi pv

Iiieeww balen hee, nou ja ik denk ook wel dat ik weer het haasje ben hoor maar wij laten onze koppies niet hangen toch? Hee, 2 mk's, dat vindt ik wel erg trouwens voor je. Ik vind 1 al zo erg, ik hoop dat je snel zwanger wordt en dat alles lekker verloopt!!

groetjes Jeannette

en jaaaaaaaaaaaa, the red evils are here again!!! Niet getreurd, volgende ronde, nieuwe kansen!!!
3e ronde inmiddels........na mijn mk dan.
Nou, ik hoor het wel van jullie he?
groetjes Jeannette

Hé meis ! wat nu !! ook al te vroeg de rooie duvels? En ik had ze nog wel een rotklap gegeven ... grrrr, heeft niks geholpen dus, sjipps !
Maar kom op meid, we gaan naar de volgende ronde !
xxxx chantally8

Hai jeanette

Nou bij mij zijn ze ook geaariveerd.
We laten inderdaad ons hoofd niet hangen op naar de volgende ronden zullen we maar zeggen.
Effe ter correctie ik heb maar 1 mk gehad. Ze hadden alleen 2 curri's nodig om me schoon te krijgen zeg maar.
Ik was een van de pech vogels waarbij de eerste curri niet afdoende was. Zodat er nog een curri nodig was.
Veel sterkte jij bij de nieuwe ronde.

Groetjes PV

hoi !!!

Ja, balen!! niemand gelukkig deze maand, en corina? nog niks van gehoord......
Nou meiden, ik ben er weer even vanaf en ga weer lekker klussen hihi!! Ik heb trouwens een cyclus van 26 dagen. Voor mijn mk was ik de 4e ronde zwanger en de laatste 2 daarvoor had ik ook een cycl van 26.
Dus mijn volgende NOD is 4 april. Gáááán we weer.....brrrr wéér in de zenuwen zitten hahahahaha. Nou meiden, jullie zullen er onderhand ook wel vanaf zijn dus.......goodluck en go for it  !!!!

groetjes Jeannette

Terug
Bovenaan