11 september wordt mijn tweede kindje gehaald via een keizersnede!!!!!!!!!!

Hoi meiden,

Ik ben vorige week op controle geweest bij de gynaecoloog en we hebben meteen een datum gepland voor de keizersnede.

Wel raar hoor dat ik nu precies weet wanneer mijn kindje geboren wordt.

Dus ik moet nu nog een kleine 6 weken....

Volgens mij gaan die 6 weken zo lang duren............

Liefs Martine

Martine,

Wat spannend dat je al weet wanneer je kleien geboren gaat worden. En 6 weken gaan zo voorbij hoor. Ben je al wel met verlof of moet je nog even werken? Want wanneer je eenmaal vrij bent dan heb je nog zovel te doen in huis zoals poetsen, poetsen en nog eens poetsen (hahahaha) en dan is de baby er zo!

Geniet nog maar even lekker van je laatste paar weekjes. Is dit je eerste kindje?

Groetjes Joyce

Hoi Joyce,

Ja je hebt ook gelijk 6 weken zijn zo voorbij maar nu leef je zo naar deze datum toe.

Ja inderdaad het is mijn tweede kindje, ik heb een dochter van 3 jr en 8 mnd, Senna.

Ik moet nog 2 weken werken, 14 augustus is mijn laatste dag. Ik zit nu voor 50% in de ziektewet en moet nu verplicht 6 weken van te voren met verlof ( ben officieel pas 28 september uitgerekend )

O hou op over dat POETSEN, ik wordt echt helemaal gek van mezelf!!!!

Ben nu al 5 weken elk weekend alles aan het poetsen en we hebben gisteren babykamer helemaal afgemaakt en ramen gepoetst en gordijnen gewassen van heel het huis!!!!

Hoop dat ik de laatste weken wat rustiger aan ga doen kan nou al niet meer zoveel. Mijn man helpt me gelukkig heel goed en stofzuigen doet hij al een aantal weken voor me.

Wanneer ben jij uitgerekend en is het van je eerste kindje?

O ik zie het al staan, 23 september en van je eerste kindje.

Leuk! Verloopt je zwangerscahp tot nu toe voorspoedig?

Heb je de babykamer al af?

Liefs Martine

Hoi Martine,

Ik zie bij jou ook een geplande keizersnee........
Bij mij staat de keizersnee gepland voor 4 sept. dus ik heb nog maar 5 weken te gaan.
Vind het nu wel heel lang duren, maar goed geduld word hopelijk beloond!!
Hopelijk wordt het de komende periode niet meer zo erg warm, als de afgelopen dagen, want dan komt er niks uit mijn handen.........

Gr,
Sonja

Hoi Sonja,

Ja voor jou nog maar 5 weken, precies een week eerder. Is het je eerste kindje?

Wat is de reden dat je een keizersnede krijgt? Hoeveel weken ben je 4 september?

Ja hoop echt dat het een niet al te warme maand wordt! Afgelopen donderdag was echt een ramp, ik werd echt gek van de hitte!

Nog veel succes de komende weken. Nog even volhouden.....

Liefs Martine

Hoi Martine,

Het betreft mijn tweede zwangerschap en mijn derde kindje.
Mijn vorige zwangerschap is traumatisch geeindigd met een dood geboren kindje en een kindje met een hersen infarct.
Nu wil ik geen risico's lopen en heeft de gyn. een keizersnee gepland met 38 weken en 2 dagen.
Met hoeveel weken wordt jullie kindje gehaald en waarom??
Ik kijk erg naar uit en hoop nu van een zorgeloze kraamtijd te kunnen genieten.

Gr,
Sonja

Terug
Bovenaan