11 september wordt mijn tweede kindje gehaald via een keizersnede!!!!!!!!!!

Hoi Sonja,

Jee wat een heftig verhaal zeg! Dus je was zwanger van een tweeling. Met hoeveel weken zijn ze geboren? Ben je allebei je kindjes verloren??

Verschrikkelijk zeg..................

Ze gaan bij mij de baby halen met 37 weken en 4 dagen omdat ik zwangerschapsdiabetes heb en mijn kindje dus erg groot is. Bij mijn dochtertje Senna 3 jr en 8 mnd had ik ook zwangerschapsdiabetes en ze hadden me toen ingeleid met 37 weken en 2 dgn en uiteindelijk werd het een keizersnede met 37 weken en 4 dgn. Ze woog toen 4395 gram.

Wel een hele fijne gedachte dat ze nu je baby eerder gaan halen!!!! Ben je nu in verwachhting van 1 kindje? Weet je het geslacht al? Bij Senna wisten we het wel maar nu niet.

Ik hoop ook echt dat ik een fijne kraamtijd krijg want bij Senna woonde ik nog bij mijn schoonouders en had totaal geen privacy, voelde me toen echt rot. Mijn schoonouders zijn turks dus totaal andere cultuur en ook nog een taalbarriere. Dus heb nu echt superveel zin in mijn kraamtijd.

Maar ja mijn verhaal weegt natuurlijk niet op tegen die van jou want wat jij hebt meegemaakt is natuurlijk het ergste wat je kan overkomen!!! Meid hoop dat je straks een heerlijke kraamtijd krijgt en volop mag genieten van je wondertje ( want dat is het echt )!!!!

Liefs Martine

Hoi Martine,

Ik heb gelukkig nog wel 1 kindje. Een meisje van bijna 4 jaar. Ze heeft de nodige beperkingen, maar doet het naar omstandigheden heel goed.
De artsen verwachten dat ze later wel zelfstandig kan gaan functioneren.
De tweeling is toen geboren met 37 wkn en 5 dgn. Dus rond de 37 wkn is het erg spannend voor mij. Van mij mogen ze onze knul wel een weekje eerder halen dan 4 sept.
We krijgen nu dus een zoon! Echt super vind ik het. Al moet ik eerlijk zeggen dat het me niet veel uit zou maken, als het maar gezond is!!!

Kan me voorstellen dat het bij jou vorige kraamtijd wat moeilijk was. Heb je er wel goed over kunnen praten met je man? Maar gelukkig heb je die problemen nu niet.

Ben ook benieuwd hoe het nu allemaal gaat.............

Liefs,
Sonja

Hoi Sonja,

Ja dat snap ik dat het super spannend is met de 37 weken. Was je kindje in de buik overleden of tijdens de bevalling? Was dat ook een meisje?

Wil de gyneacoloog je kindje nu niet een week eerder halen?

Gelukkig heb ik er wel goed over kunnen praten met mijn man. Hij begreep heel goed dat het heel moeilijk voor mij was. Maar hij zei wel dat ik hier zelf voor gekozen had want als het aan hem had gelegen hadden we pas een kindje gekregen zodra we eigen huisje hadden en ik mijn studie had afgerond,.

Maar ja ik kon niet wachten en wilde zo graag een kindje!......

Uiteindelijk heb ik mijn diploma 1 week voor de bevalling   gehaald.

Nu hebben we eigen huisje, ik heb een vaste baan en een prachtdochter. Wat wil je nog meer?

Leuk dat je een zoon krijgt!!! Ik ben echt benieuwd wat wij krijgen. Mijn man is ervan overtuigd dat het weer een meisje wordt. Ik heb echt geen flauw idee. Nog 6 weekjes..........

Liefs Martine

Hoi hoi!!!
Gister op controle geweest en ook een afspraak gemaakt!
Ons derde jochie wordt 3 september gehaald!!!!!
Spannend, het komt al dichtbij....
groetjes,Priscilla

Hoi dames,

Nou komt het allemaal toch wel heel dicht bij.
Morgen nog twee weken en dan komt de kleine boef.
Ik ben er in mijn hoofd al heel erg mee bezig, alleen gaan de dagen dan zo langzaam............
Maar goed nog even geduld!

Groetjes,
SOnja

Hoi meiden!!!

Ja begint nu echt op te schieten! Voor mij nog 22 dagen. Heb sinds vorige week verlof maar de tijd gaat voor mijn gevoel zo langzaam.................

Maar ja nog even geduld........

Dames nog veel succes de laatste weekjes!!!

XX Martine

Terug
Bovenaan