11 weken baby voelen

Hoi!

Volgens mij zou het best moeten kunnen, ik heb ook weleens dat gevoel. Maar ik twijfel ook steeds of het niet mijn darmen zijn die rommelen. Maar misschien ga je het als het wat ouder is steeds beter herkennen.

Groetjes

Siona
 
Hoi, een 2e kindje zou je inderdaad eerder kunnen voelen omdat je de bewegingen herkent van de vorige keer, maar mij lijkt het al kunnen voelen van bewegingen met 11 weken wel heel erg vroeg.
 
Hoi!

Ik ben ook zwanger van ons tweede kindje en was er ook van overtuigd dat ik het voelde bewegen met 11 weken. In het ziekenhuis vertelden ze me dat dat echt niet kan. Maar ik voelde het toch echt..... Lekker van genieten van dat getrappel!

Groetjes
 
Ik ben nu 13 weken zwanger van de 2e en kon ook bewegingen voelen met 9 weken al, ik herken het uit duizenden van mijn 1e zwangerschap. Ook al zeggen mensen dat het niet KAN..ik weet beter...
Groetjes Mila
 
Waarom zou het niet kunnen?? Ik ben nu 30 weken zwanger van mijn 2de en voelde deze beebs ook al met 11 weken zachtjes kriebelen. Ik heb me ook een poos afgevraagd of ik niet gek was, maar het voelt toch echt wel anders dan drukke darmen. Volgens mijn vk, kan dit prima, omdat je baarmoeder veel gevoeliger is en je het gevoel nu ook eerder herkend dan bij een eerste. (zelf voelde ze tijdens haar 1ste zws, het kindje met 14 weken)  In de komende weken zal je kindje vast wel meer gaan bewegen, waardoor je helemaal niet meer hoeft te twijfelen. En iedereen die het niet gelooft lekker laten kletsen allemaal!! Het is jullie buik en gevoel.
 
Terug
Bovenaan