11 weken baby voelen

Hallo,

Ook ik 'verbeelde' me deze week (11 weken), dat ik het kindje al voelde. Ik deed het af met: 'het zullen m'n darmen wel zijn, want dit is erg vroeg', maar als ik dit zo lees, vraag ik me af of toch het niet 'echt' was!
 
hoi ik bedoelde niet dat ik getrappel voel hoor in me buik. Maar echt golfjes, plopjes.Ik twijfel ook wel zijn me darmen van slag ofzo. Maar toch is het voor mij een heel herkenbaar gevoel. Aangezien ik al een kindje heb alleen voelde ik het toen later(rond 15 weken) dus vind wel vreemd dat de verloskundige van Jacky (geloof ik ) zeg dat het absoluut niet mogelijk is.


 
hoi ik bedoelde niet dat ik getrappel voel hoor in me buik. Maar echt golfjes, plopjes.Ik twijfel ook wel zijn me darmen van slag ofzo. Maar toch is het voor mij een heel herkenbaar gevoel. Aangezien ik al een kindje heb alleen voelde ik het toen later(rond 15 weken) dus vind wel vreemd dat de verloskundige van Jacky (geloof ik ) zeg dat het absoluut niet mogelijk is.


 
hoi ik bedoelde niet dat ik getrappel voel hoor in me buik. Maar echt golfjes, plopjes.Ik twijfel ook wel zijn me darmen van slag ofzo. Maar toch is het voor mij een heel herkenbaar gevoel. Aangezien ik al een kindje heb alleen voelde ik het toen later(rond 15 weken) dus vind wel vreemd dat de verloskundige van Jacky (geloof ik ) zeg dat het absoluut niet mogelijk is.


 
Hoi,

Zelf ben ik nu 7 weken zwanger van de 2e en voorlopig zal ik nog wel niks voelen. Maar net als jij voelde ik de eerste al met 15 week en dat zou bij een eerste ook heeeeel vroeg zijn...
Ben nooit zo'n hele grote fan van Beatrijs Smulders, maar in haar boek Veilig Zwanger staat dat de meeste moeder die zwanger zijn van de 1e in de 5e maand hun kindje voelen. Vrouwen zwanger van de 2e vaak al in de 4e en soms al in de 3e maand!!!!
En zij is ook een VK....dus het zal toch echt wel kunnen hoor denk ik.

Groetjes,
Marije
 
hoi,

ik zelf voelde mijn 2e kindje ook al met 11 weken en volgens mijn verloskundige was dit mogelijk.
nu twee weken verder kan ook mijn man en andere het voelen als ze hun hand op mijn buik leggen.
het is dus echt mogelijk!

groetjes moni
 
hoi moeders .
ook ik voel de baby helemaal onder in aftoe een plopje ben nu 11 weken en is me 3e dus weet wat ik moet voelen ik dacht ik ben gek aan worden maar het is egt het zelfde gevoel als wat ik bij me andere twee had me 1e voelde ik rond 15 16 weken en de 2e bij 13 al wat mooi om het weer te voelen 
gr 
 
Terug
Bovenaan