Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Niet stom bedoeld maar je kan jezelf flink voor de gek houden waardoor zelfs menstruatie kan uitblijven
Bij 11 weken heb je echt wel een positieve test, daar is bijna geen twijfel over mogelijk?
met 11 weken had je ook allang een positieve test in handen moeten hebben lijkt mij. Ze kunnen beter onderzoeken waarom je in die tussentijd nog niet ongesteld bent geworden
Er zijn best veel redenen waardoor je menstruatie kan uitblijven, zwangerschap is daar eentje van. Helaas zou met 11 weken je lichaam echt al flink HCG moeten aanmaken... En zou de test dus positief moeten uitvallen. Zwangerschap is vrijwel uitgesloten. Maar ik hoop natuurlijk dat je heel snel alsnog een positieve test hebt!
Hoi.
ik had deze zomer een soortgelijke situatie.. pas na 8 weken een positieve test, helaas is dit in week 10 een miskraam geworden. Hopelijk loopt het bij jou anders! Duim voor je!