11dpo positief of niet?

<p>Ik ben nieuw op deze forum en ik ben vandaag 11dpo kheb al paar dagen dat ik misselijk ben en steken in mijn buik heb nu heb ik vandaag een Kruidvat 2v5 test gedaan en zag een heel licht streepje , ik wil een foto toevoegen maar kan niet vinden hoe</p><p> </p>
 
Als je op google intikt 'foto naar link' dan klik je op de tweede site postimages daa rkan je hem uploaden en dan werkt gelof ik de tweede link altijd, ik ben wel benieuwd
 
[quote quote=10540924]Heel licht streepje is gewoon zwanger!!!!![/quote]
Ik weet het niet goed , ik had bang dat het een indroogstreepje was of dat ik gewoon lijn ogen heb ?
 
Snap ik, ik heb wat staan turen naar de testen. Kruidvat gaf soms aan geen streep en de test van action wel. Daar heb ik bij beide zwangerschappen goede ervaringen mee. Niet de early testen maar de gewone. 2 voor 1,49 die kleuren sneller dan de Kruidvat. Die zou je nog kunnen doen.! Als die ook licht streepje geeft ben je wel met zekerheid zwanger
 
[quote quote=10540962]Snap ik, ik heb wat staan turen naar de testen. Kruidvat gaf soms aan geen streep en de test van action wel. Daar heb ik bij beide zwangerschappen goede ervaringen mee. Niet de early testen maar de gewone. 2 voor 1,49 die kleuren sneller dan de Kruidvat. Die zou je nog kunnen doen.! Als die ook licht streepje geeft ben je wel met zekerheid zwanger[/quote]
Ik heb idd ook die van action gedaan de early en daar stond ook een heel licht streepje op , ik ga morgen nog eens testen met beide mss is hij dan donkerder , zou een CB digitaal al gaan denk je ? Ik heb normaal zondag mijn NOD
 
Terug
Bovenaan