11dpo positief of niet?

De cb digitaal kan ook goede uitslag geven hoor nu.

Bij mijn 2e gaf die 6 dagen eerder al positief aan. En nu bij mijn 3e gaf die ook 1 dag eerder positief aan

Het kan wel zijn dat ie wel negatief zegt omdat je dan officieel te vroeg bent maar met mijn 2e had ik er 2 liggen dus toen dacht ik waarom ook niet.


 
Update : gisteren nog de CB digitaal gedaan en die was negatief deze morgen Kruidvat 2v5 niks te zien en gisteren wel? Action early nog steeds heel licht en de Kruidvat early ook heel licht denk meer een indrooglijn hij is wel blauw maar verscheen pas na wachttijd , pfffff zo frusterend ik weet dat hcg om de 48u verhoogd maar had gehoopt toch iets duidelijker geweest te zijn zou dit dan gisteren toch vals positief geweest zijn op de Kruidvat 2v5? NOD is morgen 
 
 
Nu vandaag op nieuw getest ben nu 2dagen over tijd in die tijd tussen de testen hierboven steeds negatief of heel licht streepje gehad die ni op liep ik heb vandaag een afspraak bij de ha want CB weken indicator geeft nog steeds negatief snap er niks meer van , de test van vandaag leek me wel duidelijk positief maar daar de vele reacties dat het vaak vals positief is want die van action de gewone geeft negatief 
 
Terug
Bovenaan