12 oktober NODdag,wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,ik ben nieuw hier,en het lijkt me hier erg gezellig!Ik heb 12 oktober m'n NODdag en we zitten in de derde ronde.Zijn er toevallig meer vrouwen die 12 oktober hun NODdag hebben?Ik ben al moeder van 2 jongens en 2 meiden,waarvan de jongste 19mnd en de oudste 11jr zijn.We willen er erg graag nog een vijfde bij,toch weer erg spannend hoor!

Groetjes van Shirien.

Hoi,

Ik heb 15 oktober mijn NOD. Het is onze 4e ronde voor een derde kindje. Ik heb een zoon die op 27 december 6 word en een dochter die 24 december 3 word. In mei bleek ik een bbz te hebben, was zwanger geraakt ondanks de pil. Maar nu zijn we bewust bezig voor een derde. En net als je al zegt, het blijft spannend.
Heb zelf de laatste dagen last van een paar kwaaltjes, maar wil niet te veel hoop hebben. We zien het van het weekend wel. Jij ook veel succes met wachten.

Groetjes, Manon

Ik ook mijn nod 18 oktober. Heb ei echter waarschijnlijk op dag 10/11 gehad dus kan eerder.

We gaan voor kindje 3 en zitten in ronde 2.

succes en duimen maar

hoi
ik ben nieuw hier
ik heb 13 okt mijn nod dag 1e poging voor tweede heb een dochtertje van 21 maand
spannend kan niet wachten tot het weekend

He hoi,

Mijn nod is ook rond die tijd. Ik denk rond de 13de omdat ik maar uit ga van een lange cyclus (33 dagen) zoals ik ook de vorige keer had.

Heb al twee dagen hoofdpijn. Vrees dat dat de voorloper is van de rode duivels.. maar he.. we blijven duimen toch?

Liefs Julia

Hoi allemaal,ik begin wat last te krijgen van pukkeltjes en het bekende zeurderige rode duivel gevoel in m'n buik.Ben benieuwd,maar   verheug me nergens op,dan is de teleurstelling ook niet zo groot als ik toch ongi word.Met m'n vorige zwangerschappen was het trouwens wel altijd snel raak.Maar ja,dat zegt natuurlijk ook niets.

Groetjes Shirien

Hoi,
nou,nog geen rode duiveltjes hier hoor...heb wel steeds van die wee-achtige buikpijntjes.Alsof ze elk moment kunnen komen.Ik voel ook steeds wat lopen,en als ik dan naar de toilet ga,is het behoorlijk veel witte vloed...?We wachten geduldig af.Ben ook zeer benieuwd naar juliie!!
Jullie horen weer van mij...met hopelijk goed nieuws!!Ik blijf duimen,ook voor jullie!

Groetjes van Shirien

Hoi,

Vandaag is je NOD,
ik heb je verhaal een beetje mee gelezen en ben heel benieuwd!!!!!
Ik hoop dat de red devils achterwege zijn gebleven.
Succes.

Liefs Niek

Terug
Bovenaan