12 oktober NODdag,wie nog meer?

Hallo,

Mijn NOD was 15 okt, maar helaas de rode duivels ze zijn alweer opkomen dagen.
Op naar de volgende ronde.

Hoi allemaal!

Verdorie Sharonski dat de rode duivels op zijn komen dagenWat een teleurstelling,veel sterkte!Bij mij is nog steeds niets,ben nu bijna 4 dagen overtijd.Ga straks maar eens een test kopen bij kruidvat.En hoe zit het met de rest van jullie?Ben zeer benieuwd hoor?
Nou jullie horen later nog wel van mij als ik getest heb.

Groetjes van Shirien

Hai,
Vandaag is mijn NOD, maar heb niet het gevoel dat de rode duiveltjes in aantocht zijn
Gister heb ik al getest....natuurlijk omdat ik niet nog een dag kon wachten
Helaas....negatief.
Heb me dus de hele dag een beetje sipjes gevoeld.
Ik ga nu ook dag 2 in zonder sigaretten, hopelijk ga ik me wat beter voelen.
Gister was in namelijk niet al te vrolijk.
Succes hier.

Lfs Niek

Hoi Niek,ik moet ook stoppen met roken...moeilijk.Gelukkig rook ik niet veel,overdag vrijwel helemaal niet.Alleen savonds als mijn man ook thuis is,zo'n 5 per dag.Gister heb ik er 2 gerookt,voel me zo schuldig daarover.Stel dat ik wel zwanger ben.Ben bij de vorige zwangerschappen wel altijd meteen gestopt als ik het wist.Nou veel succes,en zal voor je duimen dat je zwanger bent!Laat nog horen he als je getest hebt!

Groetjes Shirien

Ik bedoel als er geen RD komen en je weer een test doet...ik laat het vandaag ook nog weten,maar ben de deur nog niet uitgeweest vandaag.Ik ga straks een test halen,en ben stik zenuwachtig

Shirien

Hoi allemaal,

nou ik had  een een hartstikke positieve test!!!
Ben helemaal in de wolken!

Shirien

Hoi Shirien!

Hartelijk gefeliciteerd!
Ik was erg beniewd, heb je geposte berichten bij gehouden en was erg nieuwsgierig!

Geniet er van he?

xxx

Hoi Shirien,

Super, gefeliciteerd!  Ik zou 13 oktober ongesteld moeten worden, maar ben het nog steeds niet..Ik heb al 3 testen gedaan, maar die zijn negatief. Vandaag nog maar eens een test gekocht.  Ik wacht nog een paar dagen, maar als ik woensdag nog niet ongesteld ben, ga ik toch nog eens testen. Anders ga ik volgende week naar de dokter. Ik heb een heel regelmatige cyclus van 28 dagen, dus ik snap hier niets van..Waarschijnlijk heb ik gewoon te vroeg de testen gedaan...

Geniet van je zwangerschap!

groetjes, Caroline

Terug
Bovenaan