12 Positieve testen na afleestijd!

<p>Hallo Allemaal!</p><p>Ik was totaal niet bezig met zwanger worden en dit stond met 3 gezonde kids ook niet op mijn wenslijst maar als het zo is dan is het ook erg duidelijk MAAR alle 12 de testen zijn knal dikke positieve testlijnen na dik 2,5 uur.</p><p>Ja ik weet dat je na de afleestijd eigenlijk niet mag kijken etc etc maar dit kan toch onmogelijk zo knal dik positief worden op alle 12 de testen?Vandaag voor het eerst binnen een uur een dikke streep.</p><p>Ik weet niet hoe ik een foto kan uploaden maar ik heb m als profiel foto gedaan.Dan zie je een aantal testen onder elkaar met dikke teststrepen.</p><p>De testen zijn van doctor Original, gekocht bij Etos.</p><p>Ik ben nog niet eens over tijd.</p><p>Moet pas over 5 dagen ongesteld worden normaal gesproken.</p><p>Help me!!!!Heeft iemand dit ook gehad????</p>

Hoii, 
Zoals je zelf al zegt is het na de bepaalde afleestijd niet meer geldig. Dit zijn lijntjes ontstaan van de ingedroogde urine. Mocht je zelf wel zwangerschaps symp. hebben en daardoor twijfelen ed dan kun je altijd op je NOD dag alsnog een test doen en kijken of hij dan wel binnen de afleestijd positief wordt.
Succes!

Na afleestijd zijn ze niet meer geldig en indroogstreepjes ook niet inderdaad. Maar je bent nog voor NOD en je hcg is dus nog heel laag, mocht je zwanger zijn. Niet om je valse hoop te geven maar bij mij werden de streepjes ook nog iets duidelijker na de afleestijd. Maar ze waren er binnen de tijd dus al wel, zij het 5 dgn voor nod héél licht en met een extra gevoelige test. 
Misschien omdat jij een normale test gebruikt dat je dit pas ziet na de afleestijd al lijkt "knal dik positief" me dan wel een grote verandering ten opzichte van binnen de afleestijd. Heb je alle testen van het zelfde merk gedaan? Kan ook dat die,  of in combinatie met de bij jou van toepassing zijnde factoren, gewoon een indroogstreep geven.  Wachten tot NOD is natuurlijk de beste tip ? Maar gezien je 12 testen zal dat niet je voorkeur hebben. Dan zou ik eens een extra vroege test kopen als deze dat niet al zijn. Die zou gewoon positief moeten worden binnen afleestijd als normale testen wel al op je hcg reageren zou ik denken.  Succes ermee 

Ja daarom...voel me ook heel erg zwanger, vandaar ook de testen gedaan.
Hoe moet ik een foto toevoegen? Zou t zo graag willen laten zien aan jullie.
Ja ik had ook bij mn dochter pas na een paar uur een dikke streep dus dikke indroog strepen kunnen toch niet bestaan?
Tuurlijk is een tuurstreepje of dun streepje niet duidelijk maar als dit kan dan zou het verboden moeten worden hahaha.
Ik ga straks ook even van een ander merk proberen. 
Normaal rond 20e ongi.Gister een hele lichte bloeding gehad ..en daarna niks meer tot nu toe.
Spannend!!!!!!

Hee! Je kunt fotos uploaden via https://www.mupload.nl/
je krijgt dan een link en die kun je toevoegen aan de post :)

Terug
Bovenaan