12 Positieve testen na afleestijd!

Heb je wel precies het juiste aantal druppels urine gebruikt als ik vragen mag? De foto's kunnen vertekenen hoor, maar sommige lijken mij verzopen. Dan is er teveel urine gebruikt.
In veel gebruiksaanwijzingen waarschuwen ze daar ook voor. Als je teveel urine gebruikt, kan de test dus na een tijd een tweede streep laten zien maar dat is ongeldig. Wil niet zeggen dat je niet zwanger bent natuurlijk. Wie weet is het wel raak.
Maar het valt me wel op dat de testen flink door gekleurd zijn en ze lijken me verzopen. De achtergrond hoort mooi wit te zijn.
Probeer er morgen nog eens eentje en dan exact volgens de gebruiksaanwijzing. Bij de Kruidvat 2v5 waren het volgens mij 3 druppels urine. Echt niet meer dan dat. Ik weet niet hoeveel er voor de Etos testen nodig zijn. Dat zou echt in de gebruiksaanwijzing moeten staan.
En anders misschien eens een Kruidvat 2v5 halen of een action test. Die zijn fijn betrouwbaar. Wel weer goed de gebruiksaanwijzing lezen en niet teveel urine. 
Ik hoop voor je dat het raak is. ?

Jeetje wat gek! Ik ben zelf wel bekend met een indroogstreep, die had ik vaker wel dan niet namelijk.. maar zo dik werden ze bij mij niet.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik deze testen verder ook niet ken, dus geen idee wat die normaal doen. Ik zou dit toch wel voor negatief houden en dan met een k2v5 gaan testen. 
Het zou natuurlijk prima wel raak kunnen zijn :) maar daar zou ik a.d.h.v. deze testen niet op durven vertrouwen. Spannend, ik ga voor je duimen hoor!

De testen zien er ook echt anders uit dan bij mij na een uur. Die bleven namelijk zoals een normaal streepje maar dan ietsie duidelijker. Zou er morgen een doen met ochtendurine en dan idd precies volgens gebruiksaanwijzing (mocht je dat nu niet hebben gedaan). Succes!

Ik vind ze niet knal positief. Zit ook niet echt verschil in.. lijkt niet op te lopen aan de foto te zien? 
Ja ben ook benieuwd als je echt met dat pipetje echt 3 druppels hebt gedaan. Gek hoor. Ben je al overtijd? 

@ Gilardinho, was wel benieuwd of je nog een test had gedaan? Aangezien het nu bijna een week later is zouden ze met ochtendurine wel duidelijk positief moeten zijn indien je hcg aanmaakt. 

Ik wil niet heel negatief doen, maar dit is toch niet knalpositief:S?
Neemt niet weg dat je zwanger kunt zijn, misschien nog een beetje vroeg voor de testen..

Terug
Bovenaan