12 Weken echo

Gisteren onze 12 weken echo gehad…Wat een plaatje. Dan is het opeens een echt kind, wauw.Alles zag er goed uit, kindje bewoog heel veel, hartje horen kloppen….5 vingertjes aan ieder handje, maagje en blaasje waren gevuld dus die doen ook hun werkI'm in Loveeeeee. Zo fijn, maakte me toch wel een beetje zorgen opeens. Maar goed..nu dan maar echt gaan genieten :)Toch weer iets verder…lastig die metingen. Zitten nu op 12 weken en 5 dgn, uitgerekende datum vervroegd naar 8 november. 1/3 deel zit er op…:):):)
Wanneer hebben jullie de 12 weken echo?Voelen jullie je al wat beter? Hier nog steeds misselijk en moe..hopelijk snel over..
Liefssss en voor diegenen die nog moeten gaan: Succes en geniet!
 
Wauw wat fijn zeg!
Mijn echo staat al wel gepland. Ik heb een vroege echo met 9,5 week. (2juni)
Dat duurt nog veelste lang hihi, maar we wachten het rustig af.
 
Nou wachten is bijna onmogelijk haha.
Tel echt de halve weken die voorbij zijn. Tot zover gaat alles nog goed.
Heb wel enorm last van allerlei kwaaltjes, maar hoop dat die naar 3maanden over zijn.
Ik denk dat ik 1 januari uitgerekend ben. Als alle berekeningen kloppen.

Hoe gaat het nu met jou?
 
Ohhhhh ja erg he... Kijk nu ook al weer uit naar de controle met 16 wk want dan gaan ze ook weer even spieken nd baby..:)

Ik had ook kwaaltjes, misselijk en moe.. En nu met 14 weken kan ik zeggen dat ik eindelijk niet meer misselijk ben s ochtends. Dus hoop voor jou ook snel beter!

Is het jullie eerste?
 
Ja het is onze eerste.
Helaas niet de eerste zwangerschap. Die eindigde ruim een jaar geleden met een miskraam in de 6e week.
Merk dat ik dus best gefocust ben op die 7 weken. Een beetje het gevoel of dan die grens voorbij is.
Al kan dan nog van alles mis gaan, maar toch...

Wat fijn om te horen dat die kwaaltjes ook echt over gaan haha.
Hoe gaat het verder met de zwangerschap?
 
Ah.....zo vervelend en verdrietig!Dat gevoel ken ik heel goed! Wij hadden met kerst ook een miskraam met 7 weken, ik merkte bij deze zwangerschap dat ik ook echt naar die week ' uitkeek' en als ik daar voorbij was dan was dat een opluchting.Vervolgens had ik het ook een beetje vlak voor de 12 wk echo..en merkte dat er een 'last' van me af viel toen mijn moeder zei: En nu echt gaan genieten.Natuurlijk kan het nu ook nog misgaan, moet je natuurlijk echt niet aandenken..maar ik probeer me daar niet zoveel mee bezig te houden..En terwijl ik dit type..heb ik al een paar dagen het gevoel dat ik uitkijk naar de echo over 2 weken..ik wil het kindje gewoon zien, zien dat het er zit, dat het goed doet..

Wat een onzekerheden brengt het mee he...Ja gaat nu gelukkig allemaal goed...huid nog steeds onrustig en begin echt al een buikje te krijgen..schijnt met een 2e sneller te gaan haha nou vind het niet erg..kom maar op.
Echt zon fase van...is ze nou zo aangekomen of... JA ZWANGER:) HEERLIJK.
Hebben jullie het al verteld ?
 
Mijn ouders weten het en mijn beste vriendin. Vind het erg lastig om voor me te houden!
Maar nog een maand volhouden hihi.
daarna vertel ik het waarschijnlijk iedereen die het horen wil
 
Terug
Bovenaan