12 weken en al een buik?

<p>Ik ben nu 12(+1) weken zwanger, maar mijn buik is voor mijn idee al gigantisch! Ik draag sinds deze week ook zwangerschapsbroeken, omdat mijn gewone broeken echt niet meer lekker zaten. Ook anderen zien dat ik echt al een buikje heb. </p><p>Is dat niet erg vroeg? Zijn er meer mensen die met 12wk al een redelijke buik hebben/hadden? :) </p>

Haha ja, mijn darmen zetten ook wel op en dan leek ik zwanger. Vooral einde van de dag ;p. Ik begon denk ik twee weken later met een zwangerschapsbroek 

Ik had hetzelfde ook met 12 weken. Toen hielpen bij mij ook geen elastiekjes meer aan mijn gewone broek.
uiteindelijk maar 4 kg bijgekomen in totaal en mijn buik met 40 was normaal.
trek je vooral niets aan van stomme opmerkingen! Krijg je er twee.... weet je zeker dat het er maar 1 is?!......bah
je bent goed zoals je bent en laat vooral maar iedereen zien dat je zwanger bent! Dat is zoooo mooi en zo bijzonder 

Ik ben 11w2d en draag ook zwangerschapsbroeken. Zit veel lekkerder en mijn buik is aan het einde van de dag echt opgezet! Lijkt me dus normaal.

Ik ben zelf pas heel pril zwanger, en ondanks dat ik wat ben afgevallen (ivm misselijkheid) merk ik al dat alles anders zit (mijn broeken zitten nu al niet lekker meer! )
Ik ben redelijk slank, maar alleen als ik mn buik inhoud, doe ik dat niet lijk ik nu al 7 maanden zwanger! (dat heb ik altijd al gehad, dus misschien dat mn buikspieren het er gewoon niet zo mee eens zijn)

Hey!
Dit had ik niet maar vanaf 14 wkn kon ik geen normale broek meer aan ondanks dat er nog niet echt een buikje was. Nu ben ik bijna 32wkn en is me buik wel groot. Een paar wkn geleden vroegen me collega's nog of ik zwanger was XD. Liet mij denken dat de kleine niet goes groeit ondanks dat ze heel actief is. Me vk heeft me wel gerustgesteld en heb aankomende donderdag een groeiecho. 
Bij iedereen is het anders maar dat zegt niks over je kleine. Laat andere je niet gek maken.
Liefs!

Ik groeide ook heel hard in het begin en inmiddels 39 weken en een ‘normale’ buik. Trek vooral aan waar je prettig in voelt dat is echt het belangrijkste!

Ja hoor, in het begin leek mijn buik te groeien, al heel vroeg, maar dat waren achteraf opgezette darmen. Nu ben ik 16 weken en draag vanaf week 10/11 al wel zwangerschapsbroeken omdat mijn broeken niet meer dicht te krijgen waren. 

Een vriendin van mij leek met 12 weken zelfs al wel 25 weken zwanger.. 

Terug
Bovenaan