12 weken en al een buik?

Ik ben nu 15+1 zwanger en droeg mijn zwangerschapsbroek ook al voor het eerst 2 weken geleden. Vooral opgezette darmen, maar heb nu echt een zwangerschapsbuik. Ik kreeg de opmerking: Draag je dat nu al? Maar mensen die nog nooit zwanger zijn geweest begrijpen niet dat die opgeblazen ballon(je buik) niet fijn aan voelt als er een knoop of strakke broek in drukt haha. 
Ik zou me er geen zorgen om maken en juist met trots je buik dragen. Geniet van je zwangerschap!

Hier nu 13 weken en droeg met 8 weken al zwangerschapsbroeken. Puur omdat ik zoveel last van mijn darmen had, die ook opgezet waren, dat dit gewoon veel fijner zat. Nu toch al flink buikje, kan het in ieder geval niet meer verbergen ? (ivm sollicitaties)

Hier ook met 8wkn al positiebroeken! Is natuurlijk vanwege de darmen die zo opzwellen, maar ik werd zo kei en kei misselijk en beroerd van een te strakke broek. Waarom jezelf dan kwellen ;)
Nu 12 weken, en wij hebben het nog niet aan de grote klok gehangen maar soms zie ik mensen kijken haha, waarvan ik denk: als ik het vertel zeggen ze; zie je wel ;) 

Terug
Bovenaan