12 weken zwanger en blaasontsteking

<p>Hi,</p><p>Ik heb nu al sinds week 9 ongeveer een blaasontsteking. In het begin wist ik het niet, maar vorige week vrijdag kwam ik daar achter en kreeg ik daar pillen voor. Nu slik ik het al een paar dagen, maar die blaasontsteking gaat maar niet weg. Ik voel steeds irritatie in mijn vagina. Vrijdag moet ik weer mijn urine checken. Is het trouwens schadelijk voor mijn kind?</p>

Heb je tegen de dokter gezegd dat je zwanger bent? Dan hoef je je geen zorgen te maken. Anders meteen morgenochtend bellen.
Misschien is die irritatie een schimmelinfectie? Zou als je er last van blijft houden het even laten nakijken. 

Vd antibiotica kan je schimmelinfectie krijgen.

Hou je blaasontsteking goed in de gaten. Het kan nierbekkenontsteking worden. 

Ik heb al 3x een blaasontsteking gehad deze zwangerschap. Ik krijg steeds Furabid. En het duurt bij mij tot na de kuur voor alle klachten weg zijn. Dus het kan zijn dat je even geduld moet hebben. Welke pillen krijg je? En hoelang slik je ze al? 

Ik krijg ook furabid. Het helpt voor geen meter. Ik heb net vitamine c bruistabletten gekocht, wat ook helpt tegen een blaasontsteking. Tenminste dat heb ik gehoord.

Furabid duurt dus een aantal dagen voor het helemaal goed werkt. Zoals ik zei. Bij mij verdwijnen de klachten meestal pas dag 5 of de dag na de kuur. 

Anyway vitamine c en cranberry pillen helpen eerder niet dan antibiotica. D-mannose is mij door mijn vk aangeraden. Dat werkt iig tegen e-coli. 

Terug
Bovenaan