<p>Hi all, </p><p>Dilemma! Ziek melden zit sowieso niet echt in mijn aard behalve als ik koorts heb.. Ik heb een management functie + veel verantwoordelijkheden, wel op kantoor overigens dus geen lichamelijk zwaar werk. Ik sleep mezelf werkelijk door de dagen heen waardoor ik niet echt kan genieten van mijn zwangerschap omdat ik alleen maar bezig ben met hoe ik mijn werk goed kan doen. Ik ben moe, kattig en de avonden, weekenden aan het slapen.</p><p>Wat ik mijzelf af vraag, ben ik een zeikerd? Is het "normaal" om bijvoorbeeld één thuiswerk dag aan te vragen? Die uurtjes eerder naar huis geloof ik wel, als ik toch al op werk ben dan maakt dat ene uurtje ook niet meer uit. Ik heb gewoon echt de behoefte aan niet de hele dag mensen aan m'n bureau met gedoe en gezeur. </p><p>Mijn manager weet overigens wel van mijn zwangerschap omdat ik een lage bloeddruk heb waardoor ik nog wel eens flauw kan vallen en dat is alleen maar erger geworden tijdens mijn zwangerschap. </p><p>Kortom, dilemma! Zou het fijn vinden om wat ervaringen te horen. Ik wil mijn goodwill niet verspillen bij het bedrijf waar ik al 7 jaar werk. Bedankt alvast!</p>