12 weken!!!

Jaaaa vandaag precies 12 weken! En wat voelt dat goed zeg, na 3 jaar en 4 miskramen nu eindelijk de 12 weken gehaald. Woensdag mag ik weer naar de gyn dus ben benieuwd of ik een beetje op schema lig. Mijn buik heeft wel een groeispurt gehad haha. Ik ga mezelf ook steeds beter voelen alleen nog wat moe maar dat kan ook komen omdat ik weer moet wennen aan t vroege op staan haha.

Hoe is het met jullie allemaal??

xx

Ha!
Heerlijk te horen zeg, gefeliciteerd met je 12 weken!
Hier na in totaal 6 jaar en een miskraam en 0 kids... eindelijk de 11 weken en 1 dag!
Ongelofelijk.
Ik vond het wel spannend, tot de Gyn zei dat we nu een normaal risico percentage hebben ipv de 35% kans dat het in de eerste weken mis ging.
Hoe was dat voor jou?
Groetjes,
Pieta

Bij ons was het elke keer voor de eerste echo al mis dus toen wij de eerste echo een kloppend hartje zagen hadden we zoiets van nu komt t goed. Bij de 2e echo (met 9 weken) feliciteerde de gyn ons en hij keek zelf ook helemaal happy haha. Hij heeft t nooit over percentages gehad maar goed als t mis gaat doe je er toch niks aan. De laatste echo (10 weken) was ook weer goed, kleine was al druk aan t trappelen en draaien en ik groei lekker dus t gaat wel goedkomen.

Jij bent ook al bijna bij de 12 weken, fijn zeg. Ineens vind ik de tijd ook weer snel gaan haha.

xx

Ik ben nu ook 12 weken en het voelt heerlijk!!! En wat fijn dat je je weer wat beter voelt! Ik begin me nu ook langzaamaan steeds beter te voelen. Kan steeds meer zonder misselijk te zijn, heerlijk is dat!!!

Liefs ciomama

Dank jullie wel, ja het is wel een heel lekker idee hoor haha.

@ ciomama; fijn dat je je beter begint te voelen, zo fijn he dat je weer wat meer je ding kan doen.

xx

hoi mama1981,
wat leuk, wij lopen gelijks op, gisteren 12 weken! en woensdag avond ook de echo.
helaas voel ik mij nog niet beter, maar wie weet, het kan nog komen

veel plezier woensdag!

groetjes sabien

Terug
Bovenaan