12 weken!!!

sweetwicca, hoop dat je je snel beter gaat voelen dan. Ik weet niet zeker of ik een echo krijg woensdag maar ik moet sowieso naar de gyn maar ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ik weer een echo krijg haha t wordt pas mijn 4e ;p.

Hoe laat moet jij? Ik mag me om 10u melden.

xx

Ha mama 1981,
Pffff.. nu 11 weken en 3 dagen... De tijd kruipt voor mij nog steeds omdat ik zelf nog zo sloom en moe ben...
Fijn dat het voor jou nu wat sneller gaat, ik hoop dat mij dat ook snel gaat gebeuren, kom maar op met de tijdversnelling, energie en poetswoedes... Ik heb nu het gevoel dat ik alleen op de bank lig te pitten...
Gelukkig is mijn lief zo lief om alles van me over te nemen. Wat heb ik toch een superman...
Heerlijk, liefs, Pieta

hoi mama1981, je 4e alweer, ik mag om 19.40 uur zodat mijn man geen vrij hoefde te nemen dus we moeten nog even geduld hebben. we hebben zeker een echo, want ze gaan nu de termijn echt bepalen, duurt bij ons altijd een paar echo's hahaha er is altijd wel wat

zusjepieta: he ik herken het helemaal, de misselijkheid is grotendeels weg dankzij de medicijnen en af en toe een vlaag bij een vies geurtje is wel te doen. MAar die vermoeidheid, neit kunnen werken, huishouden niet kunnen doen, geen leuke dingen kunnen doen met mijn dochterr, pfff om depri van te worden. manlief doet veel maar we hebben een kleine van 14mnd dus iemand komt ons helpen dat in ieder geval de wc elke week schoon is hihihi en de supermarkt bezorgt gratis :)

groetjes sabine

Zusjepieta; ik denk dat bij mij de tijd zo snel gaat omdat mijn zoontje nu weer elke dag naar school gaat en dan vind ik de tijd toch al zo snel gaan haha. Verder heb ik met vlagen echt nog last van moeheid en vooral ook met de warmte waar ik normaal toch ook al niet tegen kan. Nu heb ik net t hele huis weer ff onder handen genomen omdat ik me goed voel maar dat zal ik vanmiddag dan wel weer voelen. En toch fijn dat de mannen ook hun steentje bijdragen, die van mij doet dat gelukkig ook.

Sweetwicca; mijn man werkt onregelmatig dus vandaar dat ik wat makkelijker zit met de tijden en in het ziekenhuis werken ze op de poli niet meer na vijf uur haha. Maar goed het is niet de bedoeling dat ie elke keer mee gaat hoor. Deed ie bij de vorige ook niet dus dat hoeft nu op zich ook niet. Hij wilde morgen graag nog mee en iig met de 20 weken echo maar verder maakt t niet uit.
Veel plezier morgen.

xx

Terug
Bovenaan