12e ronde en.............

Gefeliciteerd!!! Het lange wachten is beloond!
Geniet er van, groetjes gwen

Hoi Yvonne,
Wat super nieuws!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Het lange wachten is toch beloond!!! Zie je wel, jij ook van die krampjes voor je nod!!

Geniet er van!!

Liefs,
Sara

Hey meid,

van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van!

Liefs koekeltje

Hallo meiden, bedankt voor de felicitaties en ik hoop ook dat jullie allemaal gauw zwanger zijn hoor. En ook voor de meiden die ook iets langer bezig zijn..............mij is het ook gelukt!!!!! Heel veel succes allemaal!

Liefs Yvonne

Van harte, geniet ervan
Fijne zwangerschap .......

liefs happy

Hoi Yvonne,

Ik heb al een tijd lang niet meer van me laten horen. Had er even helemaal genoeg van.. Toen hebben we nog wel eens met elkaar gekletst.. De laatste tijd lees ik toch weer mee. Nu ik jouw berichtje zag kon ik het toch niet laten laten om even te reageren. Wat een geweldig nieuws zeg; van harte gefeliciteerd. Geniet ervan!!!  

Ik zit nu in ronde 9 of 10, weet het eigenlijk al niet eens meer, dus helaas nog niet zwanger. A.s. donderdag nod, misschien deze keer??

Nogmaals van harte gefeliciteerd!!!

Liefs,
Jazz

quote: Jazz31 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2007 19:40:51'));

Hoi Yvonne,

Ik heb al een tijd lang niet meer van me laten horen. Had er even helemaal genoeg van.. Toen hebben we nog wel eens met elkaar gekletst.. De laatste tijd lees ik toch weer mee. Nu ik jouw berichtje zag kon ik het toch niet laten laten om even te reageren. Wat een geweldig nieuws zeg; van harte gefeliciteerd. Geniet ervan!!!  

Ik zit nu in ronde 9 of 10, weet het eigenlijk al niet eens meer, dus helaas nog niet zwanger. A.s. donderdag nod, misschien deze keer??

Nogmaals van harte gefeliciteerd!!!

Liefs,
Jazz

Terug
Bovenaan