13 december NOD; stiknerveus

A

Anoniem

Guest
hai meiden,

de 13e is het weer zover.... mijn nod. Ik hoop dat het nu eens eindelijk een echte nod is en niet weer een teleurstelling. Wordt er helemaal zenuwachtig van....
Ik ben nu al meer dan een week misselijk, mijn tepels doen zeer en een strakopgezette buik. Zal wel van de zenuwen komen, hi hi hi.

Goed weekend allemaal!!

liefs
DiSilva

Hoi ..
mijn NOD is de 14e... en ik word nu ook weer zenuwachtig. Vooral omdat ik nix bijzonders voel, dat is echt irritant. Ik heb echt zoiets van : Nou..het zal wel weer niet zo zijn. Maar ja, blijven hopen he...Maar ik ben echt benieuwd, ik hoop het voor je di silva..Kzal voor je duimen

Hoihoi,
Nou dat word dan een spannende dag voor ons allebei. Ik heb normaalgezien ook de  13e  mijn nod.
Ben nog niet zenuwachtig, maar denk er wel vaak aan! Dinsdag zit ik weer in de nacht, dus ik denk dat als ik nog niet ongesteld ben geweest ik pas woensdag of donferdag test. Deze keer toch soms een beetje misselijk, wat meer moe, somls  van die warmtevlagen  en ook wat vaker plassen geloof ik. Ach ja, dat zegt niet gelijk alles dus nog afwachten... Ik wacht de berochten op het forum af, hoop voor jou  dat het raak is deze keer!! Zou een leuk kerst/nieuwjaars-cadeautje zijn voor je ouders!  (Voor ons nog maar ronde 2 dus ga ik er een beetje vanuit dat het zosnel nog niet raak kan zijn)
Groetjes en sterkte deze komende dagen (niet te zenuwachtig proberen te zijn!)
Esther.

Ha dames,
ik hoor ook bij de club van de 13e . hahaha
Ik probeer me er niet zo heel druk over te maken, maar dat gaat weer niet lukken!
Ik heb werkelijk geen idee, welke kant het op zal  gaan. Ja, ik  heb wel wat verschijnselen. Maar om heel eerlijk te zijn had ik dat de vorige keer ook, dus....
tja..... we wachten gewoon maar weer af. ...

Allemaal succes met het bedwingen van onze zenuwen!

Liefs Esther.

Hoi Hoi,

het komt nu wel dichtbij he? Ik heb sinds twee dagen de hele dag pijn in mijn linker lies...ik kan me niet herinneren dat dat bij zwangerschapsverschijnselen hoort, maar het is wel raar. Ik heb ook wat meer gevoel in mijn borsten, wat jeukerig en zeurende pijn. Het kan natuurlijk zo zijn, dat het gewoon wat meer opvalt omdat je toch gaat zoeken naar verschijnselen om extra hoop te krijgen haha...

Maar ja..we zullen toch echt af moeten wachten.. pff

het zou inderdaad een geweldig kerstkado zijn als we zwanger zouden zijn! Zowel voor onszelf als voor onze familie.

Ik heb nu al een paar dagen het gevoel in mijn onderbuik dat ik ongi moet worden en krampen daar... en blijf misselijk en moe en een pijn in mijn borsten....

Maar ja, weer afwachten of mijn lichaam mij  niet  voor de gek houdt maar  zit nu wel op mijn nagels te knagen van de zenuwen, hi hi.

Heeeeeeeeeel veel succes meiden, en hopelijk voor ons allemaal een kerstwonder in onze buiken !!

liefs
DiSilva  

nou nou

dat is spannend voor jullie...

ik ga heel hard duimen en een  dansje maken en heel hard aan jullie denken.. dan moet het toch lukken!!

liefs tobi

Terug
Bovenaan