13 december NOD; stiknerveus

dank jullie wel, meiden.

hi hi grappig plaatje, ha ha ha

DiSilva

Cool inderdaad die Elmo.
Vannacht werd ik wakker; megakramp!!! Ik wist gelijk weer hoe het 14 jaar geleden ook alweer voelde als ik ongesteld was. Ik hoop dat het van m'n darmen was, want ben nog niet ongesteld namelijk. Nog even geduld.... 't Is maar goed dat ik maar 1 test in huis heb en ik er daarom 'zuinig' mee moet zijn, ik heb al de neiging om nu al te testen al weet ik ook wel dat dat nog te vroeg is...
Succes en sterkte met afwachten, groetjes Esther.

Hihi...dat ken ik.. Ik heb ook maar 1 test liggen en dwing mezelf nog even af te wachten... Wel vervelend van die buikkramp, hopelijk is het geen ongikramp...

x

heb verschrikkelijk het gevoel dat ik ongi moet worden maar nog steeds helemaal niks te zien..... hopelijk blijft het ook zo....
Mijn man duimt nu ook heel hard mee, in de hoop dat het nu eens eindelijk raak is.
Als ik morgen nog niet ongi ben, ren ik naar de Kruitvat voor de testen!!!

di silva

Ik duim nog altijd mee..en hoop dat je inderdaad niet ongi wordt.

Ik heb nu nergens last van, ik merk ook niets van een aankomende menstruatie. Normaal heb ik een paar dagen voor mijn ongi hoofdpijn en last van mijn buik. Mijn lichaam doet niets, nog altijd een zeurderig pijntje in mijn linker lies verder niets.....spannend

ow... spannend he!!!!
Ik voel een heel zeurderig iets en een hoop gerommel in mijn onderbuik al anderhalf week.
Ik ren de hele dag al op en neer naar de wc om te kijken maar godzijdank nog niets.

Ik hoop het zo, dat wij een prachtig kerstkado hebben !!!!!!

Nou, sterkte meid, ben benieuwd. Laat het me weten.

DiSilva  

Hey meiden,

Jullie verhalen zijn zo herkenbaar! Ik moet heb de 15e NOD, hoop met jullie mee dat jullie vandaag niet ongesteld zijn geworden. Wat een spanning allemaal he! En dan zegt iedereen ook nog eens dat je er niet te veel mee bezig mag zijn!! aaarrrggghh

Hoi Sulie,

en? Voel je al iets?? Haha...het is echt verschrikkelijk hoe je soms gaat 'zoeken' naar verschijnselen...Maar we moeten onszelf niet te gek maken, want des te groter is de teleurstelling, al is het iedere keer een teleurstelling natuurlijk....

Hier in ieder geval (nog) geen duiveltjes...

Terug
Bovenaan