13 maanden sprong is in volle gang hier pppfffffffffff

Hoi hoi,

Nou, hier nog een onmogelijk geval thuis maar dat komt waarschijnlijk door zijn tandjes.
Sven is al sinds anderhalve week niet te genieten (er heeft denk ik 1 goede dag tussen gezeten).

Alleen maar huilen om niets, moe zijn maar niet willen slapen, dan weer knuffelen dan weer dwarsliggen. Mama is een beetje uitgedacht. Gelukkig wil Sven nog wel bij papa zitten (lang leve de Tour de France, die fietsende mannen vindt hij reuze interessant) dus ik kan hem nog wel uit handen geven.
Enne, gelukkig gaat hij 3 dagen in de week naar de opvang. Hebben wij even rust!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hallo,

Tijdje geleden dat ik gereageerd heb maar dit was zo herkenbaar dat ik dat even moest zeggen.
Elk kind is anders, maar jeetje wat lijken de manieren waarop ze een fase doormaken op elkaar zeg! haha...
Ik hou altijd maar voor ogen dat het een fase is en dat het volgende week weer anders kan zijn.

Succes

Nou, dan hier iemand die met twee kinderen al die sprongetjes helemaal niet herkent!
Met de eerste misschien hier en daar...maar of dat toeval is!
Het   komt écht uit boeken hoor! Het zal misschien bij sommigen zo zijn. Maar, het is altijd vervelend wanneer je kind een bepaalde 'fase' doormaakt, vooral bij een eerste kind. Het is gewoon een kwestie van negeren, niet te veel aandacht aan schenken (té veel, dus een beetje hier en daar kan wel natuurlijk!) vooral niet te druk om maken!
Succes allemaal!

Terug
Bovenaan