13 ongeluksgetal???

A

Anoniem

Guest
Nou, voor mij is 13 geen ongeluksgetal meer! Na 13 ronden wachten hebben we eindelijk gisteren een positieve test gedaan, WE ZIJN ZWANGER!!! Ik kan het nog steeds niet geloven! En het voelt ook heel raar, maar er was echt een overduidelijk streepje te zien! En dat terwijl ik 5 dagen een bruinige afscheiding had (oud bloed??) Ik wilde nog wachten tot het weekend met een test doen, maar mijn man kon daar niet op wachten. Wij samen gisteren met zweet in ons handen de test gedaan. Zou het deze keer wel goed zijn. En na een paar bange minuten kwam er echt een streepje tevoorschijn. We hebben wel 10 keer van alle kanten gekeken en we konden niets anders concluderen dat het echt waar is!

Ik wil iedereen die ook al zo'n tijd wacht een hart onder de riem steken, je ziet, het kan na zo'n tijd ook gewoon spontaan komen! Het temperaturen op zich heeft mij niets wijzer gemaakt, maar ik kon dus wel zien dat ie hoog bleef ondanks de bruinde afscheiding en dit bevestigde ook wel dat het dus allemaal waar is! Ben wel vanochtend gelijk gestopt met temperaturen, heerlijk!

Nu een paar spannende weken of het wel goed blijft gaan! en dan over een paar weken een afspraak maken bij de dokter! SPANNEND!!!

Nogmaals, iedereen erg veel sterkte en ik hoop straks meerdere mensen op het juli forum terug te zien!

Succes ik zal voor jullie duimen!

PS ik heb nergens last van, behalve van een heel vol gevoel, heb geen zin in zoetigheid.

hoi hoi,

Wat leuk voor je !!
GEFELICITEERD, en geniet ervan !!!!

Hoop je gauw te vergezellen op het juli forum, ik ben nu een dag overtijd en geen ongi gevoel ...
van de week gaan we een test doen.

Liefs Belinda

WAUW....gefeliciteerd zeg!!!
Na 13 maanden wachten hebben jullie het dan ook écht wel verdiend!!
Geniet ervan en nu kun je de SPANNENDE tijd totaan de VK tegemoet gaan!

Raar idee hé?!!!

Groetjes Kaa

Hoi,
Van harte gefeliciteerd. Zalig dat jullie lange wachten nu beloond wordt !
Een super zwangerschap gewenst, gr Tanja

VAN HARTE EN GENIET ERVAN,EINDELIJK NA 13 RONDES,GEFELICITEERD,gr manuela

Oh meid, het is je van harte gegunt.

Geniet van deze prachtige periode die is aangebroken!

Liefs Yvette

Terug
Bovenaan