13 ongeluksgetal???

Wat een geweldig nieuws!! Super gefeliciteerd!! Ga er maar lekker samen van genieten!

liefs,
Simone

Meid, wat een prachtig nieuws! Zeker na 13 maanden. Dat geeft mij en ik denk ook vele anderen in elk geval veel geode moed!! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Je hebt het verdiend!

Liefs,

Ginger

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. En ja Kaa, nu weer een spannende tijd tot aan het eerste VK bezoek en inderdaad het is best een raar idee dat er nu iets in je buik groeit! En Belinda, ik hoop jou ook te zien op het juli forum! Ik heb de test gewoon 's avonds gedaan, dat kon, stond op de becshrijving. Ik had gewoon een test van apothekers eigenmerk! Wij hoefden ook niet zo lang te wachtem, de uitslag kwam erg snel gelukkig!

En de anderen, blijf volhouden, ook jullie wachten wordt echt beloond. Ik ben een levend voorbeeld!

Allereerst van harte gefeliciteerd en geniet er van

Dan had ik ook nog een vraagje heb je continu een vol gevoel want ik heb het op het ogenblik als ik iets heb gegeten heb ik meteen een vol gevoel en zo vol dat ik braak neigingen krijg heb /had jij dat ook?
succes

Terug
Bovenaan