13 weken echo

Ik wilde alle echo’s krijgen. Het is toch gratis ?. Waarom niet. Elke keer wanneer ik mijn kindje mocht zien was ik blij. En ook om vroegtijdig te weten of er afwijkingen zijn.
Heb nu alleen nog een 3d/4d echo volgend week.

Wij hebben het wel gedaan, we vonden het een fijn idee dat als er iets mis zou zijn je wat meer tijd had voor vervolgonderzoek.

Onze ervaring hij een vorige zwangerschap was dat het ons heeft geholpen in het proces en verwerking dat we al met twaalf weken wisten dat er wat aan de hand was (toen was er nog geen 13 weken echo maar was het al wel duidelijk hij de termijnecho da ter iets niet goed was). We zijn ons er ook heel bewust van dat ze een hoop nog niet kunnen vaststellen omdat het nog niet werkt/te klein is etc. Vandaar bij deze zwangerschap wel voor de 14 weken echo gekozen.

Ik heb hem afgelopen week gehad voor mij was het gewoon weer een kans om even te kijken.vond het wel een mooie echo alles was zo duidelijk te zien.en gelukkig was alles ook goed. Zelfs het geslacht weten we nu al :) officieel mogen ze het niet zeggen maar als je er maar vraagt doen ze het vaak wel. Als het duidelijk te zien is.

Ik heb bewust gekozen om het niet te doen. Omdat als ze wel wat vinden, vaak het antwoord is dat je alsnog moet wachten tot de 20 weken echo, of een aantal weken ertussen voordat je een andere echo krijgt. In geval dat ze wel wat zouden vinden zal het voor mij in die tussen periode extra veel stress geven. 
Gezien ik een stollingziekte heb, ben ik medisch en heb ik sowieso meer echo's. Waardoor de 13 weken echo voor mij ook overbodig is. 

Terug
Bovenaan