13e keer en weer niet zwanger van 2e kindje

hey wendy ik ben benieuwd morgen wat de dokter zal zeggen,dan kan ik hopelijk mijn vriendin misschien ook een beetje gerust stellen .

succes,groetjes droppy

Hoi Droppy

Heeft je vriiendin ook het gevoel dat er iets verandert is in haar lichaam? Is haar menstruatie erg verandert? Als ze het niet vertrouwd, meot ze gewoon naar huisarts gaan, ik ben toen ik een half jaar bezig was ook naar gyn geweest, maar daar konden ze niets vinden om ongerust over te zijn, maar nu vind ik eht toch wel eng worden zeker omdat de eerst wel snel ging.
Maar ik laat het je weten.

Gr Wendy

Hoi Droppy

Ben net naar huisarts geweest, en ik mag naar het ziekenhuis dit staat gepland op 26maart.
Ik had het gevraagd van dat handmatig verwijderen, maar dat kan geen kwaad, en als je ongesteld wordt elke maand dan betekend dat dat je nog elke maand een eisprong hebt en het in principe nog allemaal werkt.
Ik hoop dat je vriendin nu wat gerustgesteld is.
Voor ons begint het nu pas ben natuurlijk wel blij dat we naar het ziekenhuis mogen, maar ja er is nog hoop misschien dat we dat niet nodig hebben, wie weet. Is zij wel naar huisarts als geweest?

Gr Wendy

hey amber,

maar als ik het dan goed begrijp kan het handmatig verwijderen van de placenta geen schade maken aan de baarmoeder?
mijn vriendin heeft al een hele tijd geleden een afspraak gemaakt en kan over 2 weken terecht bij de gyn.maar dat steld jouw dan ook een beetje gerust nu toch?
en wel fijn dat je de 26e heen kan,das al vrij snel(hier hebben ze wachtlijsten).

lief dat je nog ff wilde reageren om te laten weten van wat de dokter zei,ik zal mijn vriendin hier heel snel over inlichten.

hou je me op de hoogte?

gr.droppy

Hoi droppy

Ik houd je op de hoogte, ik dacht dat al lang wachten was dat ik pas de 26e terecht kon, als mijn gyn niet op vak was kon ik al eerder terecht, mij kan het natuurlijk nu niet snel genoeg gaan.

Gr

Terug
Bovenaan