14 weken en dan al in een zwembad? Ben bang voor viezigheid!

oja en niet te lang, ik begon met een kwartiertje (heel veel moeite hoor, aan en uit kleden duurde nog langer! maar het zwemmen/in het water zijn is heel erg intensief vooor zo'n kleintje ze worden er ontzettend moe van.

nu is hij 24 weken en zwem ik ong 3 kwartier per keer, in een verwarmd zwembad
 16 weken

dit is de eerste keer hier is hij 11 weekjes

Hahaha! Wat een superleuke foto's! 3 x per week zwemmen! Das sportief zeg! Hij vind het zeker superlekker!?
Een kwartiertje is inderdaad ERRUG kort. Sta je dan helemaal omgekleed en wel.. Hoe lang duurt babyzwemmen dan? Das toch langer dan een kwartiertje? Hoe doen mamma's dat dan? Enne in die parken zoals Landal is daar een verwarmd bad dat iemand weet of alleen het bubbelbad?
x ing

het zwembad bij landal is verwarmd, maar bij baby zwemmen word het water extra verwarmd naar 32graden, normaal zit verwarmd water rond de 27 graden, wij gaan altijd op de ochtenden zwemmen dat er ook baby zwemmen is, in warm water dus, daarin kunnen de kindjes langer blijven,

bij ons is het dus zo dat het bad warmer is dan het bubbelbad, ik dacht ook lekker ik ga met hem in het bubbelbad, maar dat was dus geen sucses het voelde heel koud aan!

heej,

ik ben begonnen met babyzwemmen en dat gaat ook allemaal goed hoor...
Dus lekker gaan met je kindje in het zwembad, onder water gaan vind de mijne niet zo leuk maar ja dat is ook nergens voor nodig toch?

mijn tante ging al vanaf 4 weken nu vind ik dat persoonlijk wat te vroeg maar wij gaan vaak naar de thermen in arcen en dat water is 36-38 graden en zit geen chloor is dus willen wij gaan doen vanaf een week of 9 ergens. Een normaal zwembad vind ik dan nog wat te koud maar wij gaan dus ook naar center parcs eind november en zullen dan ook in het babybadje gaan :) Ja wat betreft bacterieen ik ben er zelf ook niet slechter van geworden beetje viezigheid gaat niemand dood aan word je alleen maar sterker van dus in dat oogpunt zou ik zeggen; ga ervoor maar let idd op hoofd en lekker warm houden *dus niet verkouden erna*

Hij vind het bad hier al geweldig dus ben benieuwd hoe die zwemmen vind als Dean 4,5 maand is gaan we naar Curacao dus als ie dan aan water gewend is is wel makkelijk!

Terug
Bovenaan