14 weken geleden een zoon via keizersnee wanneer de 2de...........???????

Hallo, zoals de titel al zegt....
Misschien iemand met hetzelfde....? Zou wel heel graag weer zwanger willen worden. Alleen moet ik nu vanaf het begin af aan op dieet ivb met zw.diabetes.
Bij mijn 6wk controle gevraagd wanneer ik weer zwanger mocht worden over 19mnd zei ze. Vind het zelf wel erg lang duren. Ja ik weet het het is een buik wond en het was en is ook niet niks het herstel. Bij drukte voel ik het nog steeds....! Maar bij de 2de hoeft het niet perse met een keizersnee als de kleine maar klein blijft en niet zo hard groeit als de eerste.
Hoefde nu niet insuline te spuiten maar bij de 2de waarschijnlijk wel.
Geef nu nog bv hopelijk tot sept. dan is het half jaar om.
Iemand met ervaring???? Hoe lang er tussen zitten.

Groetjes Natasja (moeder van Desmond)

hoi
ik heb geen ervaring,maar ik hoor wel heel verschillende verhalen.de een zegt 9 maanden de andere een jaar.19 maanden lijkt me wat overdreven.als je straks je wond niet meer voelt kun je ervan uit gaan dat het goed hersteld is en dan kan t vast wel weer.lijkt mij.
wil je graag snel een tweede of mag t nog wel even duren?
groetjes kari

Het gaat er niet om dat je 2e wel of niet een keizersnee wordt, maar dat de plek van de wond kan gaan scheuren tijdens de zwangerschap. En dan ben je je 2e kindje kwijt. Volgens mij is het gebruikelijk een jaar te wachten. En persoonlijk vind ik dat nog erg snel hoor, wat betreft kinderwens; bij mij zit er 4 jaar tussen de kinderen!

Ik zou voorzichtig zijn idnderdaad, want als het lidteken scheurt weet je helemaal niet in hoeverre je nog aan kids toe komt...zou het anders nog eens aan een andere gyneacoloog vragen....die weten vast wel wat je het beste kan doen...ik zou in ieder geval het risico zo klein mogelijk houden

groetjes Yvonne

ps ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar geloof me na de tweede komen die gevoelens net zo hard weer...heb er namelijk ook last van....ik wil er nog 1,2, 20 hihi