14 weken zwanger!

Hallo allemaal,

Aangezien ik van plan ben regelmatig dit forum te bezoeken, lijkt het me wel zo netjes mij even voor te stellen:

Mijn naam is Martine Dijksman, en ik woon samen met mijn man in Dordrecht.

Na drie lange jaren van proberen, bijna de moed opgeven, en een intakegesprek bij de gynaecoloog, ben ik zwanger!! We hebben een vermogen uitgegeven aan testen, om ons ongeloof om te kunnen zetten naar geloof en blijdschap! Na de eerste echo, en het met eigen ogen zien van het kloppende hartje van ons kindje, mag iedereen het weten: Ik ben zwanger & we verwachten ons eerste kindje!!

Ik ben uitgerekend op 24 februari 2012, en ben momenteel 14 weken en 1 dag zwanger!
(zijn er meer dames die rond die datum uitgerekend zijn??)

Omdat dit ons eerste kindje is, vind ik het lezen van topics op dit forum leuk en leerzaam. Ik zal hier regelmatig te vinden zijn.
 
Van harte gefeliciteerd!! Geweldig dat het gelukt is.. De gynaecoloog had blijkbaar een vruchtbare uitstraling ;-) als je alleen een intake hebt gehad.
 
Hoi Femmmke,

Dank je wel!!
Blijkbaar waren we beland bij "de wonderdokter".
Zo heet hij vanaf "de ontdekking" voor ons;)
Hij moest zelf ook om de situatie lachen.

Grtjs
 
he meis van harte gefeliciteerd , en is zeker een wonder kweet niet hoelang jullie bezig zijn geweest maar de gynocoloog is zeker een wonder dokter haha


ga er lekker van genieten liefs

mama van shsron 2de kindje 30 weken
 
Hi Martine,

Gefeliciteerd! Ik begrijp hoe je je voelt. Bij ons was het weliswaar snel raak, maar is het ook de eerste, ben ik 37 en heb ik 10 jaar geleden een operatie aan mijn baarmoederhals gehad wat het extra spannend maakt. Ik ben nu 12,5 week en heb ook al 2 prima echo's gehad. Op naar de 20 weken echo!

Groetjes,
Linda
 
Hallo mama van Sharon,

Dat ga ik zeker doen!

In totaal, incl. het stoppen met de pil, zijn we ruim 3 jaar bezig geweest.....Dus tis echt ons kleine wondertje!

Grtjs
 
Hallo Linda,

Wat goed zeg! Jij ook gefeliciteerd!!
Wij hebben inmiddels 3 echo's achter de rug:
eentje bij +/- 7 weken
eentje bij +/- 9 weken &
eentje bij +/- 11 weken
Lang leve de controle in het ziekenhuis! Zo hebben we inmiddels al heel wat foto's verzameld. Nu moet ik 5 septemeber weer voor controle dus zal de 4de echo ook gemaakt worden, denk ik. Ik heb half oktober een afspraak staan voor de 20 weken echo! Heel spannend! Willen jullie weten wat het word?

Grtjs
 
Terug
Bovenaan