14 weken zwanger!

Hoi Martine,
Van harte gefeliciteerd met deze zo enorm gewenste zwangerschap!
Als je het leuk vind kun je je ook aansluiten bij de mama club februari 2012. Daar zitten allemaal aanstaande februari mama's. Ik ben 29 februari uitgerekend dus vandaag 13 weken en 1 dag zwanger.(wel gek dat ze tegen jou zeggen dat je al in week 14 zit dan?) haha, overal rekenen ze ook weer anders volgens mij.
Hoe voel je verder? Veel kwaaltjes of valt het mee?
Liefs,
Mar
 
Hallo Marjolijn,

Dank je!
Ik ben de 24ste februari uitgerekend dat klopt dan toch? Dat is volgens mij bijna 1 week voor jou, dus 14 weken;)
Ik zal eens kijken bij de mama club van februari 2012. Leuk!! Ben nog een beetje de site aan het ontdekken, dus zover was ik geloof ik nog niet.

Ik voel me nu goed! (thank god;)) Maar ben heel erg misselijk geweest. Gelukkig is dat nu over en kan ik gaan genieten. Want als je je zo ziek voelt, is dat iets wat vrij lastig is.
Rond twee uur/half drie begin ik moe te worden, en dat maakt het op mijn werk wel lastig. Kan mijn aandacht er niet meer bijhouden dan...Dus heb ik besloten 's ochtends voor 2 te werken zodat ik het 's middags wat rustiger aan kan doen. En dat werkt! Verder had ik in het begin last van pijnlijke borsten, maar ook die klachten zijn verdwenen. Dus al met al mag ik niet klagen!

Tot op de mama club dan maar!

Grtjs Martine
 
Hoi Martine,
Wat fijn dat je alweer van de meeste kwaaltjes af bent! Hopelijk blijf je je het hele tweede trimsester zo goed voelen.
Vermoeidheid is wel heel vervelend natuurlijk, maar altijd minder erg dan misselijkheid!
Volgens mijn berekening zou je dan nu 13 wk en 6 dg zijn, maar goed, wat maakt het ook uit?
Zowiezo bevalt maar 4% geloof ik op de uitgerekende datum haha.
Tot bij de mama club!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan