15 dagen overtijd maar negatieve test

hallo allemaal,

Ik lees geregeld mee hier en heb nu zelf een vraag.
Ik ben 15 dagen overtijd en verschillende testen gedaan maar die blijven negatief.
Ik ben met vlagen misselijk, heb gevoelige tepels en ben supermoe.
Snap er niks meer van en het is erg frustrerend!
Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt?
En ben je alsnog ongesteld geworden of uiteindelijk toch een positieve test in handen gehad?
Als dit zo blijft dan toch maar de huisarts bellen,maar ik heb niet zo'n leuke huisarts dus die zal waarschijnlijk zeggen "wacht het nog maar even af". Ben ook pas in juni gestopt met de pil dus dat kan ook meespelen.

Alvast bedankt voor de reactie.
Groetjes Shadow

Hai Shadow,

Jeetje, wat vervelend!! Ik begrijp dat je in onzekerheid zit en hier gefrustreerd van word maar ik denk dat je beter toch even langs de huisarts kan gaan, als hij zegt: "wacht nog maar even"....Dan moet je gewoon zeggen: "Ik wacht al 2 weken". Hij zal vast wel begrijpen dat je zekerheid wilt.

Ik ben zelf pas 1 dag overtijd dus ik heb niet de nodige ervaring om je beter te kunnen adviseren maar er zijn wel een aantal meiden die ook pas (veel) later na hun NOD alsnog positief testen en tja....Ze zijn er ook die alsnog ongesteld werden maar als ik zo lees dat je ook misselijk bent en heel erg moe dan zou ik toch de telefoon pakken en een afspraak maken bij de huisarts.

Succes!! Liefs Lynn

Ik zelf zit met hetzelfde probleem......... ik wacht maar gewoon weer even af want de ha kan toch niet zoveel doen. Heb het al eerder gehad en toen werd ik uiteindelijk ongesteld dus het kan alle kanten op en je lichaam kan je behoorlijk in de maling nemen helaas............

Hoop voor je dat je snel zekerheid krijgt!

Ben hier bijna een week over tijd geweest en uiteindelijk toch nog ongi, terwijl ik altijd op de dag nauwkeurig ongi wordt.

Ik denk idd dat jouw lichaam misschien nogaan het ontpillen is, maar een telefoontje richting ha kan altijd, toch?

Liefs Daisy

Hoi, ik ben Iris en zit bij de maart mama's. Ik lees regelmatig mee met dit forum maar heb nog nooit ergens op gereageerd. Tot nu :)

Ik ben in november gestopt met de pil en was in mei ook 14 dagen overtijd, en de dag dat ik dacht: ga morgen toch maar even de dokter bellen werd ik ongi. Dus ja er is weinig te zeggen over je lichaam na het stoppen met de pil.

Maar bellen kan geen kwaad!

Succes, en ik hoop natuurlijk dat je alsnog een positieve test zal krijgen.

Hoi, Ik wil je hoop niet teniet doen maar ik heb al meegemaakt dat ik gewoon een ronde oversloeg. Mijn gyn noemde dat 'onzichtbare menstruatie'. Uiteraard heel irritant als je probeert zwanger te worden want je hebt toch hoop en bovendien kun je je volgende ronde niet berekenen.

Enfin dat is me 2 jaar geleden bij mijn dochter gebeurt en nu weer (allebei niet zwanger dus). Ik ben geloof ik wel de enige die dit al ooit heeft gehad want ik lees het nooit bij iemand, dus misschien ligt het aan mij haha!

In elk geval veel succes!

Nou alsof het zo moet zijn,twee weken niks,nu schrijf ik hier vandaag een berichtje en twee uur later ben ik ongi! Maarja,nu heb ik tenminste wel duidelijkheid.
Iedereen bedankt voor de reacties.ben blij dat ik niet de enige ben.

hier na 5 dagen nog nega test en na 10 dagen posi mja ik denk hoemeer je er mee bezig bent van is het wel zo of toch niet hoe langer het uit blijft.
even afwachten anders ff HA bellen

Liefs

Terug
Bovenaan