15 dagen overtijd maar negatieve test

Hai Shadow,

Wat rot dat je alsnog ongi bent geworden (ik trouwens ook hoor) Ben wel blij dat die onzekerheid weg is.... Voor jou iig ook meer duidelijkheid hoewel we liever door hadden gegaan naar de mama-club maar volgende ronde zijn wij aan de beurt!!

Succes! Liefs

Hallo dames

inmiddels ben ik 15 dagen overtijd en heb alleen maar negatieve zwangerschaps testen gehad. Nu werd mij verteld dat ik mijn cyclus waarschijnlijk heb over geslagen. Maar wanneer word ik dan weer ongesteld mijn laatste keer dat ik Ongesteld was , was 20 december. Ik voel me echt anders zere borsten en vaak misselijk. Durf niet meer te hopen vaak teleurgesteld en ze zeggen wel maak je niet te druk maar dat vind ik vrij lastig

Hallo dames ik ben 9 augustus gestopt met het gebruik van de pil en sinds dien niks meer geslikt.. Ben voor het laatst  19 tor 24 sept ongesteld geweest maar was toen 12 dagen overtijd nu ben ik 16 dagen overtijd had met 12 dagen test gedaan maar was negatief nou had ik het wel rond 4uur gedaan.. ik begin nu wel heel erg onzeker te worden 

Terug
Bovenaan