15 jaar en zwanger, kindje houden of niet?

Ik zou me pas druk maken als je een positieve test in handen hebt. Waarom denk je dat je zwanger bent want je kan volgende week pas testen dus bent net 1 week zwanger en kan je dan al symptomen hebben? 
Ik sluit me eigenlijk aan bij wat hierboven is gezegd dus kan het net zo goed niet plaatsen maar ik doe het toch.
Als je het zonder voorbehoedmiddelen hebt gedaan klinkt heel erg lullig dan is het je eigen schuld want dan had je gewoon beter na moeten denken.
Als je het met hebt gedaan kan jij er niks aan doen en kan je denk ik gewoon je ouders in vertrouwen nemen.
Je moet sowieso vroeg of laat je ouders in vertrouwen nemen want ik denk dat je nog gewoon bij je ouders woont en nog op school zit dus je ouders zullen ook hoor het kindje moeten zorgen.

Mijn ouders zeiden altijd dat als mij dat zou overkomen, ze zouden willen dat ik mijn ouders dit zou vertellen.
Ik begrijp dat het een lastig gesprek is, maar ik denk dat het gesprek nog lastiger word als ze het op een gegeven moment zelf zien, zonder dat er ff gepraat is. Ik zal mijn dochter later precies hetzelfde vertellen. Ze zullen geen gat in de lucht springen, maar ik denk wel dat ze blij zullen zijn dat je het verteld hebt. Ze kunnen je helpen.

Terug
Bovenaan